آخرین اخباراجتماعاسلایدشوامنیت و حوادثجهانسفرمطالب معلوماتی

اروپا؛ بهشت کیسه‌بٌرها

خبرگزاری دید: طبق آمار ارائه شده از سوی یک پژوهش جدید، پربازدیدترین نقاط گردشگری در اروپا به بهشتی برای کیسه بٌرها و جهنمی برای گردشگران تبدیل شده اند. این تحقیق که توسط شرکت “کوت زون” در بلفاست انجام شده، نشان می‌دهد محبوب‌ترین مقاصد گردشگری اروپا قطب کیسه‌بٌری قاره سبز نیز هستند.

در این تحقیق همچنان مشخص شد، بیشترین آمار جیب‌بری در ایتالیا ثبت شده و پس از آن فرانسه در مقام دوم و کشورهای اسپانیا و آلمان به‌طور مشترک در مقام سوم قرار دارند.

رم پایتخت ایتالیا به اولین ایستگاه جیب‌برها در ایتالیا تبدیل شده است. در میان جاذبه‌های گردشگری پایتخت ایتالیا، “فواره تروی” که شاید بیشترین سلفی‌های گردشگران را به‌خود دیده، همچنین بیشترین کیسه‌بری را هم ثبت کرده است.

بیشترین جیب‌بری در فرانسه نیز در پاریس و در پنج مکان برتر گردشگری “شهر عشاق” ثبت شده است. به این ترتیب جیب‌های گردشگران پاریس بیشتر در برج ایفل، طاق پیروزی، کلیسای جامع نترودام و موزه‌های اورسی و لوور خالی شده‌اند.

اسپانیا و آلمان با ثبت ۱۱۱ مورد کیسه‌بری به ازای یک میلیون گردشگر، مشترکا در سومین جایگاه کشورهای اروپایی طبقه‌بندی می‌شوند.

بارسلون با جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار به قطب جیب‌بری اسپانیا تبدیل شده و در خیابان معروف “رامبلا” در این شهر بیشترین موارد کیسه‌بری گزارش شده است.

در آلمان نیز برلین پایتخت این کشور جولانگاه جیب‌برهای اروپا شده و بیشترین میزان این جرم در اطراف دروازه معروف “براندنبورگ” ثبت شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا