آخرین اخباراسلایدشوافغانستانخبر های مهمسیاست

ارائه برنامه‌های نامزد وزرا در مجلس فردا از سر گرفته می‌شود

به دنبال این که چند روز، نمایندگان به دلیل اظهارات امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری روند رای دهی به نامزدوزرا را تعلیق کرده بودند، اکنون برخی از اعضای این مجلس می‌گویند که روند رای اعتماد و ارائه برنامه های نامزد وزرا از فردا دوباره از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دید، فرزانه کوچی عضو مجلس نمایند‌گان گفته که روند رای اعتماد و ارائه برنامه‌های اعضای کابینه به این مجلس از فردا یک‌شنبه(۹ قوس) از سر گرفته می‌شود.
کوچی گفته که این تصمیم در نشست امروز مجلس گرفته شده و طبق این تصمیم، روند ارائه برنامه‌های نامزدوزیران از فردا دوباره از سر گرفته می‌شود.
این در حالیست که در نشست سه شنبه هفته گذشته این مجلس، نمایندگان در واکنش به اظهارات معاون نخست ریاست‌ جمهوری مبنی بر دست‌داشتن اعضای مجلس در فساد اداری، روند رای‌د‌هی به نامزدوزیران را تعلیق کرده بودند.
میررحمان رحمانی رییس‌ مجلس نمایندگان در نشست روز سه‌شنبه، ۴ قوس این مجلس گفته بود که روند رای‌دهی تا وقتی که امرلله صالح، در باره‌ اظهاراتش سند ارایه نکند، تعلیق می‌شود.
امرالله صالح معاون اول ریاست‌ جمهوری در روز نخست نشست جنوا که در مورد فساد اداری در افغانستان اختصاص داده شده بود، اعضای مجلس نمایندگان را به فساد گسترده متهم کرد و گفت که حکومت نتوانسته است، این افراد را محاکمه کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا