آخرین اخبارافغانستانورزش

طبق وعده عطامحمد نور؛

از تیم فوتبال سیمرغ البرز در بلخ استقبال شد

بر اساس وعده پیشین عطامحمد نور رییس شورای اجرایی جمعیت اسلامی مبنی بر استقبال و حمایت از تیم فوتبال سیمرغ البرز روز گذشته هنگام عزیمت به مزارشریف، اعضای این تیم از سوی همکاران سیاسی آقای نور مورد استقبال قرار گرفتند.


به گزارش خبرگزاری دید، اعضای تیم فوتبال سیمرغ البرز در میدان هوایی بین‌المللی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی از سوی داکتر محمد افضل حدید رییس شورای ولایتی بلخ و برخی دیگر از همکاران سیاسی آقای نور مورد استقبال قرار گرفته و بعداً در همایش و سپس در ضیافتی اشتراک کردند که از سوی دفتر سیاسی عطامحمد نور ترتیب شده بود.


در این همایش استقبالیه داکتر محمد افضل حدید رییس شورای ولایتی، استاد عبدالوکیل و طاهره حقجو اعضای شورای ولایتی بلخ، زلمی یونسی سفیر پیشین افغانستان در تاجیکستان، شماری از همکاران سیاسی آقای نور، برخی روسای ادارات دولتی، مسئولان اداره ورزش بلخ، جوانان، خانم‌ها، صدهاتن ورزشکاران و ورزش دوستان حضور داشتند که با شور و هیجان از بازیکنان تیم سیمرغ البرز پذیرایی نمودند.
سپس ورزشکاران و کادر فنی تیم به دفتر سیاسی آقای نور رفتند و مورد پذیرایی گرم قرار گرفتند و متعاقب آن در ضیافت شامی که از جانب عطامحمدنور توسط همکاران سیاسی وی تدویر یافته بود، حضور یافتند.


دراین ضیافت به علاوه رییس و برخی اعضای شورای ولایتی، شماری از متنفذین، جوانان، ورزشکاران و هواداران ورزش حضور داشتند.
محمد ابراهیم عثمانی رییس المپیک بلخ ضمن ابراز خوش آمدید به ورزشکاران، از حمایت آقای نور از تیم سیمرغ البرز سپاسگزاری نمود.


داکتر محمد افضل حدید رییس و استاد عبدالوکیل عضو شورای ولایتی بلخ هرکدام ضمن تبریکی نایب قهرمانی تیم سیمرغ البرز، از حمایت آقای نور ازین تیم سپاسگزاری نمودند.
زلمی یونسی به نمایندگی از عطامحمد نور که در سفری به بیرون از کشور حضور دارد، طی صحبتی حمایت آقای نور از تیم سیمرغ البرز را اعلام و تصریح کرد که عطامحمد نور همیشه از ورزش و قهرمانان این عرصه قدردانی نموده است.
در آخر عبدالحق فیضی مربی تیم سیمرغ البرز با اظهار امتنان از حمایت عطامحمدنور از تیم سیمرغ البرز، اظهار امیدواری نمود که در سال بعدی کپ قهرمانی را به بلخ بیاورند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا