آخرین اخبارورزش

بارسا ۳-۰ منچستر؛ مسی غیر قابل مهار است

بارسلونا با پیروزی ۳-۰ مقابل منچستریونایتد در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی، به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های چمپیونزلیگ صعود کرد.

بارسلونا با پیروزی ۳-۰ مقابل منچستریونایتد در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی، به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های چمپیونزلیگ صعود کرد.
آبی و اناری ها که در دیدار رفت با نتیجه ۱-۰ شیاطین سرخ را شکست داده بودند، در دیدار شب گذشته کار سختی نداشتند و با یک پیروزی پرگول، راهی مرحله بعد شدند.
انتظار آبی و اناری‌ها برای رسیدن به گول چندان طول نکشید و آنها در دقیقه ۱۶ به گول رسید. روی اشتباه اشلی یانگ بود که مسی پشت محوطه جریمه منچستریونایتد صاحب توپ شد و بعد از یک حرکت در عرض، با ضربه‌ای تماشایی توپ را به گوشه دروازه داوید دخیا فرستاد.
منچستریونایتد هنوز از شوک گول اول خارج نشده بود که در دقیقه ۲۰، روی اشتباه بزرگ داوید دخیا، گول دوم را دریافت کرد. پرسینگ شدید بارسا باعث شد تا بازیکنان منچستریونایتد در زمین خودی توپ را از دست بدهند و مسی بعد از اینکه پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، ضربه نه چندان محکمی زد که از زیر دست دخیا لغزید و وارد دروازه شد.
نیمه دوم هم با حملات بارسا آغاز شد و چیزی نمانده بود که مسی، روی پاس سوارز، به گول سوم برسد اما حضور به موقع اشلی یانگ، دروازه منچستریونایتد را نجات داد.
بازی همچنان با همان نتیجه ۲ _ ۰ ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۶۱، بارسا با ضربه دیدنی فیلیپ کوتینیو به گول سوم رسید. روی پاس عالی مسی به سمت چپ زمین بود که آلبا با یک حرکت خوب توپ را برای کوتینیو آماده کرد و ستاره برزیلی بارسا هم با شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه منچستریونایتد فرستاد.
سه دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که مسی با یک ضربه برگردان دیدنی، اختلاف را به ۴ گول افزایش دهد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه روند بازی تغییر چندانی نکرد و همچنان بازیکنان بارسلونا بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نمی‌کردند.
در وقت‌های اضافه، روی یک حمله سریع از بارسا، مسی صاحب یک موقعیت خوب شد اما شوت او را دخیا با یک واکنش به موقع دفع کرد. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همان سه گول به سود بارسا به پایان رسید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا