آخرین اخبارورزش

بارسلونا ۲-۱ آلاوس، سه امتیاز با چنگ و دندان

بارسلونا در دیداری خانه‌گی به سختی توانست آلاوس را با نتیجه ۲-۱ شکست بدهد.
در این دیدار شاگردان «ارنستو والورده» تا ۲۰ دقیقه پایانی بازی با یک گول از حریف عقب بودند اما در نهایت توانستند با گول‌های لوئیس سوارز و لیونل مسی، به پیروزی ۲-۱ دست پیدا کنند.
بارسا تیم حاکم بر توپ و میدان بود و حملات‌شان ادامه بیشتر شد و در مقابل بازیکنان آلاوس روی ضدحملات، موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه آبی‌واناری‌ها ایجاد می‌کردند. سرانجام روی یکی از همین ضدحملات سریع بود که آلاوس در دقیقه ۲۳ به گول رسید. پاس عالی «ایبای گومس»، «جان‌گیدتی» را با تراشتگن تک به تک کرد و او هم با یک ضربه غیرقابل مهار، کار را تمام کرد.
بارسا حملات‌شان را بیشتر کرد و در دقیقه ۴۳ بود که این تیم می‌توانست به گول برسد اما ضربه مسی به تیر دروازه برخورد کرد و در نهایت نیمه اول با برتری ۱-۰ آلاوس به پایان رسید.
نیمه دوم هم با برتری بارسا آغاز شد اما در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه آلاوس ایجاد نشد.
سرانجام در دقیقه ۷۲، بارسا به گول تساوی رسید. روی یک ارسال بلند و دقیق از اینیستا بود که توپ روی تیر دوم به سوارز رسید و او هم با یک ضربه دیدنی، حساب کار را ۱-۱ کرد.
مسی می‌توانست در دقیقه ۷۴ بارسا را پیش بیندازد اما ضربه آزاد دیدنی او را پاچچو مهار کرد. اما تلاش بارسا برای رسیدن به گول دوم، سرانجام در دقیقه ۸۴ به نتیجه رسید.
روی یک ضربه آزاد بود که مسی با ضربه پای چپ دیدنی‌اش، بالاخره پاچچو را مغلوب کرد و بارسا را ۲-۱ پیش انداخت.
در دقایق پایانی تیم آلاوس تلاش کرد تا به گول تساوی برسد اما این اتفاق رخ نداد و بازی با پیروزی بارسا به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا