آخرین اخبارافغانستانورزش

بهامین رحیمی ورزشکار طلایی کشور ستایش شد

از بهامین رحیمی ورزشکار طلایی کشور که سه مدال طلا برای افغانستان در رشته پاورلفتینگ کسب نموده است، روز گذشته طی مراسمی با حضور مقامات محلی در بامیان ستایش شد.

به گزارش خبرگزاری دید، در این مراسم سید اعلی رحمتی والی بامیان، قهرمانی بهامین رحیمی را به مردم افغانستان به ویژه به مردم شریف ولایت بامیان و خانواده رحیمی تبریک گفته و دستاوردهای افتخارآمیز وی را در عرصه ورزش، بزرگ و الگوی خوب برای تربیت دیگر جوانان عنوان کرد.

آقای رحمتی افزود: برای تقویت یک جامعه سالم، فرهنگ ورزش در بین جوانان نهادینه گردد و والدین گرامی آنان نیز در این بخش بالای فرزندان شان سرمایه‌گذاری نمایند، ورزش باعث می‌شود که جوانان از هرگونه فساد و اعتیاد دوری نموده و هدفمند و تاثیرگذار در جامعه فعالیت کنند.
در ادامه، والی بامیان خاطرنشان کرد که قهرمانی بهامین، امروز نتیجه تربیت و حمایت درست خانواده او است که چنین افتخارات ارزشمند نصیب او و خانواده گرامی‌اش گردیده است.

بهامین رحیمی، اولین مدال طلا را در شهر مسکو در رشته پاورلفتینگ کسب کرده، دومین مدال طلا را در مسابقات جام جهانی پاورلفتینگ در وزن ۲۲۵ کیلوگرام به دست آروده و سومین مدال طلا را از مسابقات قهرمانی اروپا کسب کرده است.
وی دوره ماستری خویش را نیز در مسکو در رشته ورزش به پایان رسانده است.
در این مراسم، سید علی هاشمی رییس شورای ولایتی، داکتر عزیز محبی رییس دانشگاه بامیان، سید اسحاق هاشمی آمر ورزشی و بهامین رحیمی پیرامون اهمیت ورزش صحبت کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا