آخرین اخبارورزش

تساوی ریال و بایرن؛ عبور زیدان از مهلکه مونیخ

رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن به تساوی ۲-۲ رسید و با برتری ۴-۳ در مجموع دو دیدار، راهی فینال کیف شد.
شاگردان زین‌الدین زیدان که در دیدار رفت ۲-۱ بایرن را شکست داده بودند، در دیدار شب گذشته هم توانستند به یک تساوی با ارزش برسند و راهی دیدار نهایی شوند.
بایرنی‌ها بازی را طوفانی آغاز کردند و تنها ۳ دقیقه از بازی سپری شده بود که این تیم به گول رسید. ارسال «توماس مولر» از سمت راست به محوطه جریمه رئال، با دفع ناقص سرخیو راموس همراه شد و توپ برگشتی را «جاشوا کیمیچ» با یک ضربه دقیق، تبدیل به گول اول بازی کرد.
در دقیقه ۱۱، تیم میزبان به گول تساوی رسید. ارسال عالی مارسلو از سمت چپ، روی تیر دوم به کریم بنزما رسید و او هم با یک ضربه سر تماشایی، کار را به تساوی کشید.
در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
نیمه دوم با اشتباه وحشتناک دروازه‌بان بایرن آغاز شد و رئال خیلی زود به گول دوم رسید. روی پاس رو به عقب «کورنتین تولیسو» بود که «اولریش» در دفع توپ اشتباه کرد و بنزما دروازه خالی را به راحتی باز کرد.
پس از آن نوبت بایرنی‌ها بود که بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و سرانجام در دقیقه ۶۳ به گول تساوی رسیدند. روی یک ارسال از «نیکلاس سوله» از سمت راست، خامس ضربه را زد که به مدافع حریف برخورد کرد اما خود این ستاره کلمبیایی ضربه دوم را از زاویه نه چندان مناسب زد و حساب کار را ۲-۲ کرد.
در دقایق پایانی بایرنی‌ها تلاش زیادی برای رسیدن به گول برتری انجام دادند و چند موقعیت خوب هم برای زدن گول سوم داشتند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گول نشد و بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.
منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا