آخرین اخباراسلایدشوافغانستانخبر های مهمسیاست

حنیف اتمر به سویس می‌رود

محمدحنیف اتمر وزیر امور خارجه کشور پس از دریافت رای اعتماد از سوی مجلس نمایندگان عصر امروز به هدف شرکت در کنفرانس جنوا، عازم سویس می‌شود.به گزارش خبرگزاری دید، وزارت امور خارجه کشور در خبرنامه‌ای گفته است که در این سفر آقای اتمر در رأس هیئت دولت افغانستان عازم سویس می‌شود تا در کنفرانس ۲۰۲۰ افغانستان که به تاریخ ۳ تا ۴ ماه قوس در پایتخت این کشور برگزار می‌گردد، شرکت کند.

به نقل از خبرنامه، در این نشست که قرار است در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در شهر جنوای سویس برگزار گردد، نمایندگان کشورها و سازمان‌های بین‌المللی تعهدشان را در جهت همکاری‌های مالی و حمایت سیاسی از افغانستان برای چهار سال آینده، اعلام خواهند کرد.
طبق معلومات خبرنامه، در این سفر، وزیر امور خارجه را آقای عبدالهادی ارغندیوال وزیر مالیه، عطاالله نصیب رییس واحد تسهیل سرمایه‌گذاری، عبدالحبیب ځدران معین مالی وزارت مالیه و جمعی از رؤسا و مشاورین وزارت‌های امور خارجه و مالیه، همراهی می‌کنند.
همچنان خبرنامه افزوده است که قرار است، در ادامه این سفر آقای اتمر به هدف اشتراک در کنفرانس وزرای امور خارجه سازمان همکاری‌های اسلامی به کشور نایجریا نیز سفر کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا