آخرین اخباراسلایدشوافغانستانامنیت و حوادثسیاست

درگیری میان فرزندان محقق؛ باقر محقق کشته شد و حسین محقق زخمی است

گزارش‌ها حاکی است که در اثر درگیری خانوادگی میان فرزندان محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی، باقر محقق که گفته می‌شود فرزند محبوب آقای محقق بوده، کشته شده است و حسین محقق زخمی است.

گزارش‌ها حاکی است که در اثر درگیری خانوادگی میان فرزندان محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی، باقر محقق که گفته می‌شود فرزند محبوب آقای محقق بوده، کشته شده است و حسین محقق زخمی است.
به گزارش خبرگزاری دید، منابع می‌گویند که در اثر درگیری میان فرزندان محمد محقق، باقر محقق کشته شده و حسین محقق زخمی و در شفاخانه امنیت بستری شده است.
برخی منابع از خانه آقای محقق گفته‌اند که حسین محقق زمانی باقر محقق را هدف قرار می‌دهد که او در خواب بوده است. بعداً حسین محقق با آتش گارد خانه آقای محقق مواجه شده و زخمی می‌شود که اکنون در شفاخانه امنیت بستری است.
گفته می‌شود که باقر محقق فرزند محبوب آقای محقق بوده و ظاهراً مسایل و مشکلات خانوادگی سبب درگیری میان فرزندان او شده است.
وزارت داخله زخمی شدن حسین محقق را تایید نموده و گفته که اکنون در شفاخانه امنیت ملی بستری است. وزارت داخله اما در مورد وضعیت او چیزی به رسانه ها نگفته است.
همچنان خبرها حاکی است که این رویداد شب گذشته رخ داده، ولی اکنون رسانه‌ای شده است.
یکی از نزدیکان آقای محقق در فیسبوک نوشته است: «فعلاً خیریت است با تأسف حادثه که صورت گرفته در حویلی استاد حسین پسری استاد به تکلیف روانی دچار شده بوده صبح امروز سلاح خود را میگیرد بالای برادرش باقر در بستر خواب انداخت نموده به شهادت رسانده توسط گارد استاد حسین مهاجم مجروح دستگیر شده به شفاخانه امنیت انتیقال داده اوضاع فعلاً تحت کنترول است».
تاکنون منابع امنیتی در مورد این رویداد چیزی به رسانه‌ها نگفته‌اند و خانواده آقای محقق نیز به صورت رسمی این واقعه را رسانه‌ای نکرده است.
با این همه، اکنون خانه آقای محقق تحت کنترول شدید امنیتی قرار داد و جزئیات بیشتری از این مسئله رسانه‌ای خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا