آخرین اخبارورزش

رئال مادرید ۱ – ۲ لگانس؛ فاجعه در برنابئو

 

رئال مادرید در خانه خود ۱-۲ مغلوب لگانس شد تا وداعی تلخ با «کوپادل‌ری» داشته باشد.
رئال مادرید در شبی که نمایش ضعیفی از خود ارایه داد، ۱-۲ مغلوب لگانس شد تا با خداحافظی از کوپا دل‌ری، عملا دیگر شانسی برای کسب قهرمانی داخلی در فصل جاری نداشته باشد.
بازی با برتری لگانس آغاز شد و این تیم در دقیقه ۵ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت دیدنی کلودیو به دیرک دروازه رئال مادرید برخورد کرد. در دقیقه ۲۶ اولین ضربه رئال مادرید در خانه به سمت دروازه لگانس زده شد، اما شوت ایسکو با اختلاف به بیرون رفت.
اما در دقیقه ۳۱ لگانس مزد برتری خود را گرفت و روی اشتباه مرگبار اشرف حکیمی و ضربه فوق‌العاده «اراسو» از پشت محوطه به گول اول این دیدار رسید.
با شروع نیمه دوم کهکشانی‌ها در همان ابتدا به گول رسیدند. روی پاس عمقی وازکز، بنزما با دروازه لگانس تک به تک شد و با یک ضربه چیپ دقیق کار را به تساوی کشاند.
در دقیقه ۵۱ لگانس خیلی سریع می‌توانست به گول رئال مادرید واکنش نشان دهد، اما سیوواس فرصتی فوق‌العاده را در مقابل دروازه از دست داد.
اما در دقیقه ۵۵ لگانس به گول رسید. روی ارسال اراسو، گابریل موفق شد با یک ضربه سر محکم دروازه کاسیا را باز کرده و لگانس را از حریف نامدار پیش اندازد.
در ادامه و علیرغم مالکیت رئال مادرید بر توپ و میدان، این تیم در خلق موقعیت عاجز بود و ارسال‌های بی‌هدف و بی‌نتیجه این تیم هیچ‌کدام به نتیجه نرسید.
در دقیقه ۸۵ این سرخیو راموس بود که تا آستانه گولزنی پیش رفت، اما ضربه سر او به زیبایی توسط چامپانه مهار شد و در نهایت رئال مادرید با شکست ۱-۲، با کوپا دل ری خداحافظی کرد.
منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا