آخرین اخبارورزش

رئال مادرید ۳-۱ ختافه: بازگشت بی بی سی

رئال مادرید در دیداری خانگی با نتیجه ۳-۱ ختافه را شکست داد و فاصله‌اش با تیم چهارم جدول را به ۴ امتیاز افزایش داد.
رئالی‌ها که در دیدار قبلی با شکست مقابل اسپانیول، فاصله‌شان با والنسیا به یک امتیاز کاهش پیدا کرده بود، امشب با درخشش کریس رونالدو، ختافه را شکست دادند تا با یک بازی بیشتر، فاصله‌ای ۴ امتیازی با خفاش‌ها پیدا کنند.
رئالی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند تا این‌که سرانجام در دقیقه ۲۴، گرت‌بیل قفل دروازه ختافه را باز کرد. روی یک ارسال از بنزما، توپ با دخالت ایسکو به بیل رسید و او هم با یک ضربه دیدنی، کار را تمام کرد.
بعد از این گول، سرانجام در آخرین ثانیه‌های نیمه اول به ثمر نشست و کریس رونالدو توانست حساب کار را ۲-۰ کند.
تنها دو دقیقه از نیمه دوم سپری شده بود که شرایط برای ختافه دشوارتر شد. لوئیک رمی که یک کارت زرد داشت، با خطایی که روی «ناچو» انجام داد، کارت زرد دوم را دریافت کرد تا ختافه ۱۰ نفره شود.
علی‌رغم برتری نفری، رئالی‌ها چندان به دنبال زدن گول‌های بعدی نبودند و این فرصت را برای بازیکنان ختافه فراهم کرد تا با اعتماد به نفس بیشتری روی دروازه این تیم حمله کنند و در دقیقه ۶۴، صاحب یک ضربه پنالتی شوند. روی یک فرار عالی از سمت راست، مولینا در موقعیت تک به تک با کیلور ناواس قرار گرفت اما خطای ناچو، او را نقش زمین کرد. پورتیو پشت ضربه قرار گرفت و با فریب ناواس، توپ را وارد دروازه کرد.
رئالی‌ها خیلی سریع واکنش نشان دادند و رونالدو در دقیقه ۶۷ دروازه ختافه را باز کرد اما داور به دلیل خطا، این گول را نپذیرفت. حملات رئال ادامه داشت تا این‌که در دقیقه ۷۸، رونالدو توانست گول دوم خود و گول سوم تیمش را به ثمر برساند. روی ارسال مارسلو از سمت چپ بود که رونالدو بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و دروازه را باز کرد.
در دقایق پایانی باز هم این رئالی‌ها بودند که موقعیت‌های بهتری روی دروازه حریف داشتند اما نتوانستند بار دیگر به گول برسند و بازی در نهایت با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید.

منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا