آخرین اخبارافغانستان

رضایت مردم بلخ از کارکرد پولیس


رییس شورای ولایتی بلخ می‌گوید: با این‌که فساد در بخش‌هایی از پولیس بلخ وجود دارد ولی مردم از فعالیت پولیس این ولایت راضی‌اند.
به گزارش خبرگزاری دید، کنفرانس ولایتی مشوره، تفاهم و همکاری مردم و پولیس با هدف مستحکم‌تر شدن روابط میان پولیس و مردم در مزارشریف برگزار شد.
سید کمال سادات، فرمانده پولیس بلخ از وجود برخی افراد مفسد در رگه‌های پولیس یادآوری کرده و گفت: به دلیل حمایت افراد زورمند از آنان نتوانستم که این افراد را از اداره پولیس اخراج کنیم.
داکتر محمد افضل حدید، رییس شورای ولایتی بلخ به وجود فساد و کج‌روی‌ها در بخش‌هایی از پولیس اشاره کرد و گفت: برخی از منسوبین پول‌های کلانی را به جیب زده‌اند، ولی تعداد دیگری از منسوبین پولیس با دل‌سوزی و مسئولیت‌پذیری تمام تلاش می‌کنند، به همین دلیل اکثریت مردم بلخ از کارکرد پولیس این ولایت راضی‌اند.
سردار محمد کوهدامنی، نماینده وزارت داخله که در برنامه شرکت کرده بود، نقش مردم در تامین امنیت را برازنده دانست و گفت: با این‌که نیروهای پولیس از لحاظ آموزش و تجهیزات توان‌مند شده‌اند، ولی بدون همکاری مردم، آوردن امنیت در مناطق مختلف ناممکن است.
گفتنی است، کنفرانس مذکور از سوی موسسه (جی‌آی‌زید) کشور آلمان و به هدف افزایش اعتماد مردم بالای پولیس راه‌اندازی شده است.
پولیس بلخ می‌گوید: مردم می‌توانند با شریک ساختن هرگونه واقعات مشکوک با شماره ۱۱۹ پولیس، در تامین امنیت خود و دیگر شهروندان سهم بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا