آخرین اخبارافغانستانروند صلحسیاست

روند صلح و جوانان؛ رایزنی یونس قانونی با نهادها و انجمن‌های مردمی و سیاسی

یونس قانونی معاون پیشین ریاست جمهوری و عضو شورای رهبری جمعیت اسلامی عصر روز گذشته با جمعی از فعالان سیاسی، مردمی و اجتماعی که شامل ۱۲۰ نهاد، انجمن و شورای مردمی و سیاسی می‌شود، در مورد روند صلح، جنگ، نقش جوانان در این موارد و نگرانی‌های مردم دیدار و رایزنی کرد.

روند صلح و جوانان
روند صلح و جوانان؛ رایزنی یونس قانونی با نهادها و انجمن‌های مردمی و سیاسی

به گزارش خبرگزاری دید، محمد یونس قانونی معاون پیشین ریاست جمهوری و عضو شورای رهبری جمعیت اسلامی پس از چاشت دیروز با جریانی بزرگ، تحت نام مجمع شوراهای مردمی و نهادهای مدنی که مشمول ۱۲۰ نهاد، انجمن‌ها و شوراهای مردمی و سیاسی می‌باشد، دیدار کرد.
در این دیدار، شماری از نمایندگان شوراهای و نهادهای اجتماعی-سیاسی-مردمی صحبت کرده و نگرانی‌ها و پیشنهادات و نظرات شان را شریک ساختند.

زین‌الدین علمیار مسئول نهاد اجتماعی جوانان عدالتخواه، بانو‌ نایبی ریس کاروان امید زنان، محمد یعقوب نماینده جوانان لوی پکتیا و مجتبی مرزبان ریس مجمع شوراهای مردمی و ریس شورای بزرگ کابلیان به نمایندگی از سایر جوانان حاضر در مجلس به ایراد سخن پرداخته و پیرامون سه مورد مشخص نظریات، پیشنهادات و نگرانی های خودشان را شریک ساختند.
محمد یونس قانونی متعاقب استماع نقطه نظرات و دیدگاه‌های حضار در مجلس ضمن ابراز قدردانی از احساس بلند جوانان و ستایش از توانایی‌های نسل نو کشور، با وضاحت تمام پیرامون تحولات سیاسی و امنیتی موجود در کشور، گفت‌وگوهای صلح دوحه و انکشافات آن و نیز روی اهمیت شکل‌گیری اجماع ملی و توجه به دیدگاه‌های مردم، جامعه مدنی، نهادهای مرتبط، خاصتاً نسل جوان کشور و نقش سازنده آنان در محور صلح تأکید و صحبت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا