آخرین اخباراسلایدشوافغانستانروند صلحسیاستصلح

رییس جمهور غنی: ادامه جنگ و خونریزی در کشور پذیرفتنی نیست

محمد اشرف غنی رئیس جمهور می‌گوید که ادامه جنگ و خون‌ریزی در کشور برای او پذیرفتنی نیست. آقای غنی این موضوع را در دیدار با بزرگان، متنفذین و علمای کرام ولایات مختلف در ارگ بیان کرده است.


به گزارش خبرگزاری دید، رییس جمهور غنی عصر امروز دوشنبه(۱۶حمل) با بزرگان، متنفذین و علمای دینی ولایات مختلف کشور دیدار کرد.
در این دیدار که در قصر چهار چنار ارگ انجام شد، ابتدا اسدالله وفا، شیر محمد حقیار اسحاق زی، عبدالرحمن زدران، صفر محمد کاکر و شاه جهان به نمایندگی از دیگران صحبت کردند.


رییس جمهور غنی پس از استماع خواست‌ها و پیشنهادات آنان، گفت که ادامه جنگ و خونریزی برای ما قابل قبول نیست. ما خواهان صلح عادلانه و پایدار در کشور هستیم و هدف مطلوب ما افغانستان مستقل، مردم سالار و متحد است و باید انقطاع به میان نیاید.
رییس جمهور بر پایان جنگ در افغانستان تاکید کرده، گفت که جامعه بین‌المللی باید ضمانت‌های لازم را به خاطر تامین صلح پایدار و ختم جنگ در افغانستان بدهد.
رییس جمهور کشور در اخیر سخنانش با بیان اینکه قانون اساسی به عنوان وثیقه ملی، قاعدۀ بازی ما می‌باشد، افزود که اکنون فرصت صلح نسبت به چهار دهۀ گذشته، بی‌نظیر است، دنیا در کنار ما قرار دارد، ما به صلح می‌رسیم و باید با عقل و تدبیر به پیش برویم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا