آخرین اخباراسلایدشوافغانستانامنیت و حوادثسیاست

رییس جمهور غنی به نظامیان: حادثه خونین لوگر را پاسخ دندان شکن بدهید

به دنبال انفجار خونین موتربمب در ولایت لوگر در جنوب پایتخت، محمد اشرف غنی به نیروهای مسلح کشور دستور داد که این جنایت طالبان را پاسخ دندان شکن بدهند.


به گزارش خبرگزاری دید، ارگ ریاست جمهوری در خبرنامه‌ای گفته که رییس جمهور غنی ضمن محکوم نمودن شدید این حمله تروریستی، گفت که طالبان حتی در ماه مبارک رمضان که ماه رحمت و بخشش است، دست از کشتار مردم و آسیب رساندن به تاسیسات عام‌المنفعه بر نمی‌دارند.
بر بنیاد این خبرنامه، رییس جمهور غنی گفته که طالبان با ادامه جنگ نامشروع و خشونت‌شان علیه مردم، یک بار دیگر نشان دادند که نه تنها به حل بحران کنونی به گونه صلح آمیز و اساسی اراده ندارند، بلکه با پیچیده ساختن وضعیت، فرصت فراهم شده به خاطر صلح را ضایع می‌سازند.
در بخشی از خبرنامه آمده که رییس جمهور به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور دستور داده تا این جنایت ضد بشری طالبان را بی‌پاسخ نگذارند.
گفتنی است حوالی ساعت هفت شام گذشته بر اثر انفجار یک موتر بمب‌گذاری شده، در مربوطات ناحیه اول شهر پل‌علم در نزدیکی شفاخانه مرکزی لوگر، ۲۱ تن جان باخته و ۹۱ نفر دیگر زخمی شده است.
تاکنون فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار خونین را به دوش نگرفته، اما در موارد مشابه این، همواره انگشت اتهام به آدرس طالبان چرخیده است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا