آخرین اخباراسلایدشوافغانستاناقتصاد و توسعهامنیت و حوادث

صرافان مزارشریف دوباره به فعالیت ادامه می‌دهند

والی بلخ در دیدار با صرافان کفایت مارکیت، روی چگونگی پیگیری قضیه اختطاف حاجی عبدالقیوم رییس اتحادیه صرافان آن ولایت و از سرگیری فعالیت صرافان بحث نموده و خواستار ادامه فعالیت صرافان شد.

به گزارش خبرگزاری دید، محمد اسحاق رهگذر والی بلخ در نشستی با نمایندگان صرافان کفایت مارکیت در مزارشریف، از آنان خواست که فعالیت‌های شان را از سر بگیرند.
در این ملاقات خیرالدین مایل معاون تجارتی اتاق‌های تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان، الله داد معاون اتحادیه صرافان ولایت بلخ و یاسین‌ اکبری رییس صنایع و معادن ولایت بلخ روی قضیه اختطاف رییس اتحادیه صرافان بلخ، بستن مارکیت کفایت و خواست‌های صرافان صحبت نموده و خواستار توجه جدی والی بلخ شدند.
والی بلخ در پیوند به این قضیه گفت: جهت روشن شدن و ریشه‌یابی قضیه اختطاف رییس اتحادیه صرافان بلخ به مسئولان کشفی و تخنیکی امنیتی بلخ هدایات جدی سپردیم که این امر هیچ ربطی به بستن و باز ماندن مارکیت و دکاکین ندارد، چون در هر حالت می‌کوشیم وظیفه محوله خویش را به وجه احسن انجام دهیم و هرلحظه در تجسس ریشه‌یابی این قضیه هستیم.
آقای رهگذر از صرافان و کسبه کاران خواست که به عرضه خدمات شان ادامه بدهند.
با این حال، صرافان شهر مزارشریف ضمن تاکید بر پیگیری اختطاف حاجی عبدالقیوم رییس اتحادیه صرافان بلخ، تعهد کردند که فعالیت‌های صرافی مزارشریف از سر گرفته شود.
حاجی عبدالقیوم رییس اتحادیه صرافان بلخ هنگامی که از خانه‌اش در ناحیه سوم مزارشریف به سوی وظیفه در حرکت بود ربوده شده و تاکنون از سرنوشت او اطلاعی در دست نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا