آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

سخنگوی ریاست جمهوری:

طالبان به زودی در هلمند سرکوب خواهند شد/ کابینه جدید در هفته آینده به پارلمان معرفی می‌شود

سخنگوی ریاست جمهوری می‌گوید، نیروهای امنیتی با تمام توان در دفاع و حمایت از مردم هلمند می‌باشند و طالبان به زودی در این ولایت سرکوب خواهند شد. وی همچنان می‌گوید رییس ‌جمهور در هفته آینده کابینه جدید را به پارلمان معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دید، صدیق صدیقی سخنگوی ریاست جمهوری امروز دوشنبه (۲۱ میزان) در یک نشست خبری در کابل گفت: خواست مردم افغانستان برقراری آتش‌بس سراسری در کشور است. هیچ گونه دلیل و بهانه‌ای نباید مانع صلح شود.
صدیقی از نشست کابینه حکومت خبر داده و گفت: رییس‌ جمهور در نشست کابینه جمهوری اسلامی افغانستان بیان داشت که قرار است در هفته آینده فهرست کابینه جدید برای دریافت رای اعتماد به پارلمان معرفی شود.
به گفته او، رییس‌ جمهور در نشست کابینه از اشتراک گسترده زنان در «کمپاین ملی زنان» که به هدف دفاع از جمهوریت و ارزش‌های نزده سال اخیر در سراسر کشور برگزار گریده بود، سپاسگزاری کرد.
سخنگوی رییس ‌جمهور به ناامنی‌های اخیر در هلمند اشاره کرده و تصریح کرد که نیروهای دفاعی و امنیتی با تمام توان و قوت برای دفاع از مردم خود با جنگجویان طالب می‌جنگند و طالبان به زودی در هلمند سرکوب خواهند شد.
اخیراً ولایت هلمند شاهد درگیری‌ها میان جنگجویان طالبان و نیروهای امنیتی کشور می‌باشد. گزارش‌ها می‌رساند که طالبان شماری از پاسگاه‌های امنیتی را در شهر لشکرگاه این ولایت به تصرف خویش درآورده‌اند. گفتنی است که نبرد شدیدی میان نیروهای امنیتی و جنگ‌جویان طالبان هم اکنون در ولسوالی‌های نادعلی، ناوه، نهر سراج و حتا شهر لشکرگاه جریان دارد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا