آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

«عبدالرووف» مقامات امنیتی را رهسپار مزار شریف کرد

معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله، معین ریاست عمومی امنیت ملی و تیم تخنیکی همراه شان به مزارشریف رفتند تا موضوع اختطاف «عبدالرووف» کودکی را که چندی پیش اختطاف شده، بررسی کنند.
به گزارش خبرگزاری دید، فرهاد عظیمی والی بلخ امروز یکشنبه(۲۳ قوس) در صفحه رسمی فیسبوکش نوشته است که این هیئت بلندپایه امنیتی به دستور رییس جمهور به مزارشریف آمده تا موضوع اختطاف این کودک را بررسی کند.

آقای عظیمی نوشته: به اساس هدایت مستقیم جلالتمآب محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان امروز یکجا با معین محترم ارشد امنیتی وزارت امورداخله، معین ریاست عمومی امنیت ملی و تیم تخنیکی شان، با خانوادهٔ عبدالرووف کودکی که از سوی جنایت‌کاران ربوده شده است و نیز نمایندگان خیمه تحصن در خصوص این موضوع، دیدار نمودیم.
در همین حال، معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله به تحصن کنندگان گفته که به خاطر حل پرونده ربوده شدن عبدالرووف به ولایت بلخ آمده و تمام توان خویش را به کار خواهد انداخت که این قضیه حل شود.
معین ارشد امنیتی وزارت داخله افزوده که برای یافتن عبدالرووف از تمام امکانات و توانایی فکری و تخنیکی پولیس و امنیت ملی در این پرونده استفاده خواهد شد.

این مقام امنیتی ازتحصن کنندگان نیز خواسته است که به خاطر سرمای شدید و این که تحصن آنان بخشی از توان پولیس را مصروف می‌کند، به خانه‌های خویش بروند این موضوع جداً بررسی خواهد شد.
به گفته او، اولویت کاری وزارت امور داخله از سوی رییس جمهور غنی، بررسی پرونده ربوده شدن عبدالرووف است و تمام قوای پولیس روی آن کار خواهد کرد.
از چندی به این سو شماری از باشندگان بلخ به خاطر ربوده شدن کودکی به نام عبدالرووف و آنچه کم توجهی پولیس می‌خوانند در برابر مقام ولایت بلخ تحصن کرده‌اند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا