آخرین اخباراسلایدشوافغانستانامنیت و حوادثسیاست

حمدالله محب به مناسبت عید:

عید مبارک/ اکنون صف «جمهوریت» قوی تر از گذشته است

مشاور امنیت ملی کشور در پیامی به مناسبت ایام عید، ضمن عرض تبریک این ایام، تاکید کرده که به رغم حملات دشمن در ایام مبارک رمضان، نیروهای امنیتی و دفاعی کشور دارای برنامه‌های منظم بوده و آماده تامین امنیت در روزهای عید می‌باشند.


به گزارش خبرگزاری دید، حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور در پیامی روز شنبه(۳جوزا) به مناسبت عید فطر، تاکید نموده که اکنون صف جمهوریت قوی تر از گذشته شده است.
در این پیام آمده: الله متعال در این ماه مبارک رمضان به شفقت، هم‌دردی و دل‌سوزی امر عنایت فرموده، ولی دشمنان کشور ما بر خلاف امر الهی در این ماه مبارک همچنان به کشتار مردم‌عام و بی‌گناه مسلمان افغانستان ادامه داده‌اند.
مشاور امنیت ملی کشور کشور گروه طالبان را متهم به جنگ افروزی نموده و تصریح کرده که این گروه خلاف خواست مردم و جامعه جهانی، در ماه رمضان نیز آتش‌بس نکرده و به کشتار مردم ملکی ادامه داسته است.
آقای محب همچنان خاطرنشان ساخته که «این گروه با آزاد نکردن تمام اسیران که نزد شان در قید است و به اشاره‌های خارجی‌ها بر ادامه کشتار افغان‌ها بار دیگر ثابت ساختند که بدون جنگ و وحشت هیچ تحفه‌‌ای به افغان‌ها و اراده‌ به صلح ندارند.
محب تصریح کرده: در حالی‌که وضعیت سیاسی کشور و صف جمهوریت نسبت به گذشته بهتر و قوی‌تر شده و مشترکاً به سوی صلح روان است. اما طالبان همچنین باید توانایی و آماد‌گی‌های‌شان‌ را برای آغاز گفت‌وگوهای مستقیم ثابت سازند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا