آخرین اخبارافغانستانسیاست

نبیل به شیخ حکیم: فتوای کشتن مردم افغانستان را خودت صادر کرده‌ای یا جنرال باجوا؟

رحمت‌الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی کشور خطاب به رییس تیم مذاکره‌کننده گروه طالبان گفته است که خودت رییس دادگاه عالی طالبان هستی، مردم افغانستان حق دارند بپرسند که فتوای کشتن مردم افغانستان را خودت صادر کرده‌ای یا جنرال باجوا.


به گزارش خبرگزاری دید، رحمت‌الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی کشور به تازگی در رشته توییتی خطاب به شیخ عبدالحکیم رییس هیئت مذاکره‌کننده طالبان از وی پرسیده‌ است که فتوای کشتن مردم و تباه ساختن افغانستان را چه کسی صادر کرده است.
نبیل: شیخ عبدالحکیم صاحب، خودت رییس دادگاه عالی/ دار الإفتاء طالبان هستى. به رفتن به حضور خداوند همه ما ايمان داريم. مردم افغانستان حق دارند تا بپرسند و خودت هم بايد صادقانه جواب بدهى؛ كه این فتوای کشتن افغان‌ها و تباه ساختن سرزمين افغانستان را خودت صادر كرده اى یا جنرال باجوا؟


رییس پیشین امنیت ملی کشور می‌افزاید که طالبان توان شکست دادن نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان را ندارند و یک بار دیگر از اعضای القاعده و سایر گروه‌های تروریستی درخواست کمک کرده‌اند.
نبیل با پست کردن عکس‌هایی از اعضای گروه‌های تروریستی در ولایت بدخشان می‌گوید که خطر احیای دوباره سازمان‌های تروریستی در افغانستان رو به افزایش است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا