آخرین اخباراسلایدشوافغانستانحکومتسیاست

نشست کابینه طا-لبان؛ طرح سرشماری نفوس تهیه می‌شود

خبرگزاری دید: شورای وزیران طا-لبان در نشستی به ریاست ملا محمد حسن آخوند رییس‌الوزرای «امارت اسلامی» درباره وضعیت اقتصادی و پروژه‌های زیربنایی بحث و گفت‌وگو کرده‌است. در این نشست دستور داده شده تا هرچه زودتر طرحی برای سرشماری نفوس کشور ایجاد شود.


در یک خبرنامه طا-لبان که از سوی سخنگویان «امارت اسلامی» امروز سه‌شنبه(۵عقرب) منتشر شده آمده ‌است که نشست شورای وزیران به ریاست ملا حسن آخوند و اشتراک سرپرست‌وزیران کابینه برگزار شده ‌است.
در این خبرنامه آمده که در نشست شورای وزیران درباره وضعیت اقتصادی کشور و تکمیل پروژه‌های زیربنایی بحث شده و هیئتی به منظور بررسی مشکلات شرکت‌هایی که پول‌های‌شان در بانک‌ها گیر مانده تشکیل شده ‌است.
بر بنیاد خبرنامه، یک هیئت اقتصادی نیز درباره تکمیل کار ساخت بند شاه و عروس در شمال کابل تحقیق می‌کند و به نشست بعدی شورای وزیران گزارش می‌دهد.
بر بنیاد اعلام طا-لبان، در نشست شورای وزیران بر ادامه کار اداره ثبت احوال نفوس و توزیع شناسنامه به متقاضیان تاکید شده و نیز فیصله شده که طرحی برای سرشماری نفوس افغانستان آماده شود.
در خبرنامه همچنین آمده که در این نشست برخی موضوعات دیگر از جمله ارزیابی اسناد علمای دین و تثبیت رتبه آن‌ها، مدیریت کمک‌های خارجی، حل مشکل معتادین مواد مخدر، پروژه تاپی و برخی موضوعات دیگر بحث شده‌ است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا