آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

نیروهای کماندو، سربازان محاحصره‌شده کمپ کوته عشرو را نجات دادند

سربازان زخمی و محاصره‌شده ارتش در ولسوالی جلریز میدان‌وردک-کمپ کوته عشرو- به دست نیروهای کماندو نجات یافتند.


به گزارش خبرگزاری دید، وزارت دفاع ملی در اعلامیه‌ای گفته است که سربازان محاصره‌شده ارتش در ولسوالی جلریز میدان‌وردک، در پی راه‌اندازی یک عملیات به دست نیروهای کماندو، نجات یافتند.
در اعلامیه آمده است: نیروهای کماندو شب گذشته یک‌شنبه (۲۷ میزان) در ساحه کمپ «کوته عشرو» عملیاتی را علیه جنگجویان طالبان انجام داده و تلفات سنگینی بر این گروه وارد ‌کرده‌اند.
بربنیاد اعلامیه، در این عملیات سربازان زخمی که در کمپ «کوته عشرو» محاصره شده‌بودند، برای درمان به شفاخانه منتقل شده و سلاح، مهمات و مواد غذایی کافی برای سربازان باقی مانده رسانده شده‌ است.
این سربازان از روز چهارشنبه هفته‌ گذشته بدین‌سو در محاصره‌ طالبان قرار داشتند و روز گذشته طی ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی دست ‌به ‌دست شد، از رییس ‌جمهورغنی به ‌خاطر نجات‌شان درخواست کمک کردند.
عبدالجبار سرپرست کمپ «کوته عشرو» در یک ویدیو گفته‌بود در محاصره‌ طالبان قرار گرفته که نه آب و نان دارند و نه زخمیان را می‌توانند به شفاخانه منتقل کنند.
طبق معلومات عبدالجبار، این کمپ چهارشنبه‌شب هفته گذشته هدف حمله‌ موتر بمب‌گذاری‌شده طالبان قرار گرفته که در نتیجه، چهار سرباز ارتش زخمی شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا