آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

والی بلخ از جلب و جذب نیروهای بسیج ملی در چارچوب ارتش منطقه‌ای خبرداد

خبرگزاری دید: والی بلخ به مسئولان امنیتی این ولایت دستور داده است که در زمینه جلب و جذب نیروهای بسیج ملی در چارچوب مفرزه‌های امنیت ملی، پولیس محلی و اردوی منطقه‌ای اقدام لازم انجام دهند.


دفتر مطبوعاتی مقام ولایت بلخ امروز یک‌شنبه(۲۷ سرطان) با نشر خبرنامه‌ای گفته است که «شورای هماهنگی نظامی ولایت بلخ» نشست امنیتی را به ریاست محمد فرهاد عظیمی والی بلخ برگزار کرد.
در این نشست فرمانده قول اردوی ۲۰۹شاهین، وکلای مردم بلخ در شوراهای ملی و ولایتی، مسئولین ارشد نظامی و نمایندگان احزاب سیاسی نیز شرکت کردند.
والی بلخ ضمن تبریکی دادن عید قربان به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، از مسئولان امنیتی و محلی بلخ در زمینه چگونگی وضعیت امنیتی این ولایت و نیروهای بسیج مردمی خواستار معلومات شد.
در این نشست فرمانده پولیس و رییس امنیت ملی بلخ اطمینان دادند که در روزهای عید قربان پلان‌های عملیاتی و آمادگی‌های لازم برای تامین امنیت بلخ گرفته شده است.
همچنین در این نشست آقای عظیمی به مسئولان امنیتی و محلی هدایت داد که در زمینه جلب و جذب نیروهای بسیج مردمی در چارچوب مفرزه امنیتی ملی، پولیس محلی و اردوی منطقه‌ای، اقدامات لازم نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا