آخرین اخبارجهانسیاست

پوتین: ترامپ مشتاق ارتباط با روسیه است

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه ادعای امریکا مبنی بر مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آن کشور را بار دیگر رد کرده و گفته است که واشنگتن هنوز هیچ مدرک قابل قبولی در این خصوص ارایه نکرده است و حداقل امریکا باید مدرک یا کاغذی را که نشان می‌دهد این افراد در انتخابات امریکا دست داشته‌اند باید به مسکو ارایه دهد.
به گزارش خبرگزاری دید، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در مصاحبه‌ای با شبکه امریکایی «ان بی سی نیوز» به بیان مسایل مختلف میان مسکو و واشنگتن پرداخت. او در این مصاحبه بار دیگر ادعای مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ امریکا را رد کرد و با اشاره به محکومیت شهروندان روس از سوی امریکا گفت که روسیه ۱۴۶ میلیون شهروند دارد و افراد محکوم ارتباطی با کروملین ندارند.
وی در خصوص پیگیری قضایی شهروندان روس به اتهام مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ امریکا اظهار کرد: «ما در روسیه هیچ فردی را بدون مدرک و شاهد بازخواست نمی‌کنیم. هنوز هیچ مدرک قابل قبولی در این خصوص از سوی امریکا ارایه نشده است. در واقع این افراد قوانین روسیه را نقض نکرده‌اند. حداقل شما مدرک یا کاغذی که نشان دهد این افراد در انتخابات وقت امریکا مداخله کرده‌اند را به ما ارایه دهید.»
گفتنی است که پوتین رییس جمهور ترامپ را مشتاق به برقراری رابطه با روسیه خوانده و گفت که افرادی در امریکا مانع ایجاد ارتباط میان دولت ترامپ و مسکو می شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا