آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

پولیس هشت محافظ یک عضو مجلس نمایندگان را بازداشت کرد

گزارش‌ها حاکی است که هشت محافظ یک شاپور حسین‌زوی عضو مجلس نمایندگان به اتهام «دزدی مسلحانه» پس از درگیری با پولیس در ناحیه هشتم شهر کابل بازداشت شدند.

گزارش‌ها حاکی است که هشت محافظ یک شاپور حسین‌زوی عضو مجلس نمایندگان به اتهام «دزدی مسلحانه» پس از درگیری با پولیس در ناحیه هشتم شهر کابل بازداشت شدند.
به گزارش خبرگزاری دید، برخی منابع به رسانه‌ها گفته‌اند که یک باشنده کابل شکایت کرده است که محافظان شاپور حسین‌زوی، مبلغ ۱۰ هزار دالر، ۲۵۰ هزار افغانی، یک میل تفنگ‌چه و یک میل سلاح چره‌ای را به زور سلاح از او گرفته‌اند.
منابع گفته‌اند که محافظان حسین‌زوی این مقدار پول و سلاح را از شخصی به نام «سید رازق» که معاون شرکت نقیب اتفاق است، به زور گرفته بودند.
این حادثه در ساحه پل سفید ناحیه هشتم شهر کابل روز گذشته (چهارشنبه۲۶ حمل) رخ داده است.
منابع امنیتی می‌گویند که سید رازق پس از این که پول و سلاحش از سوی محافظان شاه‌پور حسین‌زوی سرقت می‌شود، به شماره ۱۱۹ پولیس تماس می‌گیرد و شکایت می‌کند.
پولیس حوزه هشتم شهر کابل این افراد را پس از اطلاع شاکی بازداشت کرده‌ که در حال فرار بوده‌اند.
منابع امنیتی می‌گویند که از نزد بازداشت شدگان که با پولیس به درگیری مسلحانه پرداخته‌اند، هفت میل کلاشنیکوف و یک میل پیکا به دست پولیس افتاده است که برخی از آن‌ها جواز ندارد.
منابع امنیتی می‌گویند که محافظان حسن‌زوی با پولیس به درگیری پرداخته و شلیک کرده‌اند، اما در اقدام متقابل خلع سلاح شده‌اند. شاکی محافظان حسین‌زوی را شناسایی کرده‌ است.
گفته می‌شود که شاپور حسین‌زوی با استفاده از ازدحام در ساحه از محل رویداد فرار کرده‌ است.
ویدئویی که از صحنه رویداد به نشر رسیده است، نیز درگیری محافظان شا‌پور حسین‌زوی را با پولیس نشان می‌دهد.
در بخشی از این ویدئو که به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی نشر شده، خود شاپور حسین‌زوی نیز در محل رویداد دیده می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا