آخرین اخبارصحت

چه رنگی با پوست شما می‌خواند/ در انتخاب رنگ‌ها دقت کنید

رنگ لباس اهمیت زیادی دارد، به‌خصوص در مورد لباس‌های گران و پر مصرفی چون کت، بالاپوش بارانی و … این‌گونه لباس‌ها را همیشه از میان رنگ‌های کلاسیک خنثی مثل خاکستری، سفید و سیاه انتخاب کنید. این رنگ‌ها همیشه پوشیده می‌شوند. رنگ سفید برای همه فصل‌ها مناسب است، درست است که بیشتر به عنوان رنگی تابستانی پذیرفته شده است، اما در زمستان نیز جذابیت خاصی دارد، به خصوص اگر با رنگ‌های گرم پوشیده شود.
ست کردن رنگ‌ها
رنگ لباس باید با رنگ پوست و مو متناسب باشد، البته سلیقه شخصی نیز مطرح است، اما معمولاً هر کس رنگی را می‌پسندد که به او بیشتر می‌آید، برای مو سرخ‌ها با صورت‌های رنگ‌های سبز که با «های‌لایت‌های» طلایی طبیعی آن‌ها هماهنگی دارد متناسب‌تر است.
برای پوست‌های گندمی و زیتونی با موهای قهوه‌ای تیره، رنگ‌های‌سرخ تیره و جالب است، کسانی که پوست خیلی روشنی دارند از رنگ‌های آبی می‌تواند بهترین نتیجه را بگیرند، کسانی که موهای قهوه‌ای روشن یا خاکستری دارند از رنگ‌های آبی‌ استفاده کنند و اگر پوست رنگ پریده‌ای دارند مخلوط سفید و آبی برای‌شان رنگ مناسبی خواهد بود.
رنگ سیاه
وقتی لباس سیاه می‌پوشید توجه داشته باشید که رنگ سیاه روی چهره اثر می‌گذارد، این رنگ اندام را باریک‌تر نشان می‌دهد، پس اگر لاغر هستید، از این رنگ چشم بپوشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا