آخرین اخباراسلایدشوجهانسیاست

کانادایی‌ها خواستار تحریم کالاهای امریکایی هستند


پس از تصمیم ایالات متحده برای افزایش تعرفه‌های صنایع فولاد و آلمونیم وارداتی از کانادا، مردم این کشور نیز خواهان تحریم کالاهای امریکایی شده‌اند.
براساس نتایج یک نظرسنجی که توسط شرکت تحقیقات «نانوس»(Nanos) در تورنتو و با مصاحبه تصادفی با هزار نفر از مردم کانادا صورت گرفته، اکثریت مردم این کشور طرفدار تحریم کالاها و شرکت‌های امریکایی پس از تصمیم این کشور برای افزایش تعرفه‌های صنایع فولاد و آلمونیم وارداتی از کانادا هستند.
براساس این گزارش، بسیاری از کانادایی‌ها خواهان تحریم کالاهای امریکایی، پرهیز از سفر به این کشور، حمایت از کارخانه‌های فولاد، آلمونیم و موتر داخلی به منظور مقابله با جنگ تجاری ایالات متحده هستند.
طبق این نظرسنجی ۷۲ درصد از مردم کانادا خواهان تحریم‌های کالاهای امریکایی هستند.
همچنین، ۶۸ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که آن‌ها از خرده فروشان کالاهای امریکایی خرید نخواهند کرد و ۷۳ درصد از آنان نیز گفتند که در صورت تداوم اختلافات و جنگ تجاری میان کانادا و ایالات متحده به این کشور سفر نخواهند کرد.
به گفته «نیک نانوس»، رییس مرکز تحقیقاتی «نانوس» مهمترین نکته‌ای که باید در این نظرسنجی به آن اشاره کرد این است که مردم کانادا اعتقاد دارند که با ادامه این روند و افزایش تعرفه‌ها برای صنایع فولاد و آلمونیم این کشور توسط ایالات متحده حاضر به وارد شدن به یک جنگ تجاری هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا