آخرین اخبارافغانستانحکومت

کاپیسا؛ برای ۶۰۰ خانواده شهدای نیروهای امنیتی مواد غذایی کمک شد

وزارت دفاع ملی اعلام کرده است که به مناسبت ماه مبارک رمضان، برای ۶۰۰ خانواده شهدای نیروهای ارتش ملی در ولایت کاپیسا مواد غذایی کمک شده است.


به گزارش خبرگزاری دید، وزارت دفاع ملی امروز شنبه (۲۸ حمل) با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرده است که برای ۶۰۰ خانواده شهدای اردوی ملی که قبلاً در وزارت دفاع ملی ثبت گردیده بودند، ۹ قلم مواد غذایی شامل: آرد، روغن، برنج، بوره، ماکرونی، نخود، لوبیا، چای خشک و کچالو می‌باشد با حضورداشت مقامات ملکی و نظامی این ولایت توزیع گردید.
در خبرنامه این وزارت آمده است که درهمین حال چند تن از اعضای خانواده شهدای اردوی ملی که جهت دریافت این کمک‌ها به مرکز کاپیسا آمده‌اند در صحبت با خبرنگاران می‌گویند: در این ماه مبارک رمضان بابت مساعدت غذایی برای خانواده‌های شهدای اردوی ملی از وزارت دفاع ملی تشکر مینماییم و اما از حکومت و طرف‌های درگیر جنگ می‌خواهیم تا از خشونت و خونریزی دست کشیده و با هم صلح نمایند تا باشد دیگر هیچ پدری بی فرزند نشود وهیچ خانمی بی شوهر و هیچ فرزندی بی پدر.


خبرنامه نامه افزوده است که روند توزیع مواد غذایی برای شهدای اردوملی ازسوی وزارت دفاع ملی درتمام ولایت افغانستان آغاز شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا