آخرین اخباراسلایدشوافغانستان

کرونا در افغانستان؛ آمار ابتلا به ۱۱۸۳۱ نفر رسید

وزارت صحت عامه‌ اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵۸ مورد مثبت ویروس کرونا در ولایات مختلف کشور به ثبت رسیده است که با ثبت این تعداد، در حال حاضر ۱۱۸۳۱ تن در کشور به کرونا مبتلا شده است.


به گزارش خبرگزاری دید، وزارت صحت عامه اعلام کرد که در شبانه‌روز گذشته ۶۵۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور ثبت شده که با افزوده شدن این تعداد، در حال حاضر ۱۱۸۳۱ تن در کشور به این بیماری مبتلا شده است.
بر اساس گزارش وزارت صحت عامه، در ۲۴ ساعت گذشته در کابل ۲۳۷ مورد، در هرات ۸۵ مورد و در فاریاب ۴۱ مورد جدید مثبت کرونا به ثبت رسیده است.
همچنین در همین مدت، ۷۷ مورد در بلخ، ده مورد در پکتیا، ۲۷ مورد در ننگرهار، ۵۲ مورد در بادغیس، ۵۹ مورد در بغلان و ۱۱ مورد در بامیان به ثبت رسیده است.
وزارت صحت عامه اعلام کرده که در شبانه‌روز گذشته در برخی دیگر از ولایت‌های افغانستان نیز موارد مثبت کرونا به ثبت رسیده که با ثبت این موارد تازه، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ده هزار و ۱۱۸۳۱ نفر رسیده است.
همچنان در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ فرد مبتلا به کرونا بهبود یافته که در حال حاضر شمار بهبودیافتگان به ۱۱۲۸ نفر رسیده است.
آمار وزارت صحت همچنان نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته یک فرد مبتلا به کرونا در بلخ فوت کرده‌است که به این ترتیب شمار فوتی‌های ناشی از کرونا نیز به ۲۲۰ نفر رسیده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا