آخرین اخبارصحتفناوری و اطلاعات

کلاه-هدفون، محصول دو کاره جدید زمستانی

ديگر نگران استفاده از هدفون و پوشيدن کلاه برای محافظت از سرما نباشيد.
اين محصول، کلاه گرمی است که هدفون استريوی بی‌سيم دارد و حتا می‌توان از آن به‌عنوان هندزفری برای مکالمه استفاده کرد.
استفاده هم‌زمان هدفون و کلاه‌های زمستانی هميشه با سختی‌هايی همراه بوده است، اگر از هدفون‌های رو گوشی استفاده شود، يا بايد کلاه را بالاتر از گوش‌ها کشيد تا هدفون به‌خوبی روی گوش قرار گيرد. يا بايد قيد قدرت و کيفيت صدا را زد و گوشی‌های هدفون را از روی کلاه روی گوش قرارداد.
استفاده از هدفون‌های درون‌گوشی هم‌ سختی‌های خودش را دارد.
عدم قرارگيری صحيح سرگوشی‌ها، فشار کلاه بر روی سرگوشی‌ها و عرق کردن گوش را می‌توان از اين جمله دانست.
اما با استفاده از اين کلاه-بلوتوت‌ می‌توان درد سرهای زیاد را فراموش کرد. می‌توان هم کلاه به سر داشت و هم تماس تلفنی گرفت و پاسخ داد و هم از شنيدن موسيقی لذت برد.
جنس اين کلاه از کاموايی نرم، مانند کلاه‌های معمولی که در سرمای زمستان استفاده می‌شوند، است.
ارتفاع و قطر آن حدود ۲۳ سانتی‌متر است. در طرفين کلاه، محلی که بر روی گوش قرار می‌گيرد، اسپيکرهايی کوچک با فرکانسی حدود ۲٫۴ گيگاهرتز و حساسيت ۱۰۰ دسیبل تعبيه ‌شده‌ است.
قرار گرفتن اين اسپيکرها درون کلاه، چندان به وزن آن اضافه نکرده و حمل آن را روی سر سخت نکرده‌ است.
در قسمت چپ کلاه، کنترول کوچک با سه دکمه برای روشن و خاموش کردن دستگاه، کنترول صدا و موسيقی و نيز دکمه‌ای برای مديريت تماس‌ها وجود دارد. در زير اين دکمه‌ها ميکروفون کوچکي هم در اين قسمت است که می‌تواند تا محدوده يک متری عمل‌کرد خوبی داشته باشد. از طريق بلوتوت ورژن ۳٫۰ به گوشی يا تبلت متصل می‌شود.
برای اتصال لازم است که در ابتدا، کيت خاموش باشد. بلوتوث گوشی را فعال کرده و سپس چند ثانيه دکمه Play نگه‌داشته شود تا کيت روشن شده و نام آن در ليست بلوتوث‌های جستجو شده گوشی ظاهر شود. (به خاطر تفاوت، در دستگاه‌های متفاوت نام‌های«Avanca Bm، Bluetooth Ha» و «BT-03S » برای اين محصول نمايش داده می‌شود) منبع تغذيه اين کيت يک باتری ليتيوم يونی با ظرفيت ۱۶۰ ميلی‌امپیرساعت است که می‌تواند انرژی موردنياز را برای ۶ ساعت کار فراهم کند و ۷ روز در حالت استندبای باقی بماند. حداکثر زمان چارج دو ساعت است.
برای چارج باتری می‌توان از طريق کابل microUSB که همراه کلاه موجود است، اقدام کرد. ديگر زمستان برای گوش دادن به موسيقی و پاسخ به تماس‌های تلفنی فصل سردی نيست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا