آخرین اخبارافغانستانسیاستصلح

داکتر عبدالله:

کمیسیون به ما پاسخ قناعت بخش نداده/ هنوز نتیجه نهایی معلوم نیست

نامزد دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در واکنش به اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید که هنوز پروسه انتخابات ختم نشده و منتظر روند بررسی شکایات از سوی کمیسیون شکایات انتخاباتی می‌مانند.
به گزارش خبرگزاری دید، داکتر عبدالله عبدالله نامزد دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در واکنش به اعلام نتیجه ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری ششم میزان، شام امروز یکشنبه (۱ جدی) در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که نتیجه انتخابات برای این تیم پذیرفتنی نیست و کمیسیون انتخابات را متهم به همدستی با تقلب کاران کرد.
داکتر عبدالله گفت که به خاطر حسن نیت از هوادارانش خواست که اجازه دهند کمیسیون انتخابات بازشماری آرا را ادامه بدهد، ولی کمیسیون هیچگاه به این تیم انتخاباتی پاسخ قناعت بخش نداده است.
عبدالله: متاسفانه کمیسیون انتخابات با تقلب کاران همدست شد. صدمه تقلب همسان با صدمه انتحار است.
آقای عبدالله مدعی شد که برنده انتخابات او است و از آرای تیمش دفاع خواهد کرد. او افزود که در صورت برآوردن نشدن خواست این تیم از سوی کمیسیون انتخابات، خود را مجاز می‌داند که با توسل به هر گزینه قانونی از آرای تیمش دفاع کند.
او گفت که هنوز پروسه انتخابات تمام نشده و بررسی عادلانه شکایات از سوی کمیسیون شکایات انتخاباتی میزان آرای هر کاندیدا را تغییر خواهد داد.
گفتنی است که کمیسیون انتخابات امروز(یکشنبه ۱ جدی) نتایج ابتدایی انتخابات را اعلام کرد و مطابق آن داکتر عبدالله برنده انتخابات است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا