آخرین اخباراسلایدشوافغانستانامنیت و حوادثسیاست

هشدار صالح به نمایندگان مجلس:

یقین دارم که قاطعیت ما را به آزمایش نمی‌گیرید

امرالله صالح معاون اول ریاست‌ جمهوری ‌از توقف تعدادی از موترهای بی‌اسناد در شهر کابل خبر داده و اما می‌گوید دو تن از نمایندگان پارلمان به خاطر رهایی این موترها بالای آمر حوزه پنجم پولیس فشار آورده‌اند. آقای صالح به این دو نماینده هشدار داده است که نباید قاطعیتش را به آزمایش بگیرند.
به گزارش خبرگزاری دید، معاون اول ریاست‌جمهوری امروز دوشنبه(۳ قوس) در گزارش جلسه شش‌ونیم بامداد، از توقف تعدادی از موترهای بی‌اسناد در شهر کابل خبر داده و می‌گوید این موترها در خدمت گزمه‌های شهری و روستایی پولیس قرار داده شده ‌است.
آقای صالح تصریح کرده است: دو نفر از وکلای محترم به خاطر رهایی این موترهای بی اسناد بالای آمر حوزه پنجم پولیس فشار آورده بودند. اگر این وکلا بار دوم در تطبیق قانون مزاحمت ایجاد نمایند صدایشان را نشر خواهیم نمود.
معاون اول رییس‌ جمهور در ادامه تأکید کرده است: در عین حال از تمام شخصیت‌های سیاسی و مقامات دولتی خواهش می‌نماییم که در کار پولیس – امنیت ملی – دادستانی و دیگر نهادهای دولتی با استفاده از محافظین خویش مداخله نکنند.
آقای صالح به نمایندگان مجلس و شخصیت‌های سیاسی هشدار داده است: اگر ازین محافظین در کارهای غیر از مسئولیت مستقیم شان کار گرفته شود اقدام می‌نماییم. حتماً از اقدامات روزهای اخیر ما واقف استید و من یقین دارم که شما قاطعیت ما را به آزمایش نخواهید گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا