آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادثسیاست

الیس ولز:

آلوده بودن افسران پولیس افغانستان در توزیع و قاچاق مواد مخدر ناامید کننده است

الیس ویلز معاوون وزارت خارجه ایالات متحده امریکا گفته است دست داشتن افسران پولیس افغانستان در توزیع و قاچاق مواد مخدر ناامید کننده است

الیس ویلز معاوون وزارت خارجه ایالات متحده امریکا گفته است دست داشتن افسران پولیس افغانستان در توزیع و قاچاق مواد مخدر ناامید کننده است
به گزارش خبر گزاری دید، الیس ولز معاون وزارت خارجه ایالات متحده در امور آسیای جنوبی و مرکزی، روز شنبه (۱۹ دلو) در توییتی گفته است که قاچاق و تجارت مواد مخدر بی‌ثباتی را در افغانستان تقویت می‌کند و روند حکومت‌داری خوب و توسعۀ اقتصادی آن کشور را تضعیف خواهد کرد.
خانم ولز همچنان با اشاره به این که از دخیل بودن افسران پولیس افغانستان در توزیع و قاچاق مواد مخدر در افغانستان ناامید است، گفت: برای تطبیق قانون مهم است تا در برابر مقام‌های مفسد اقدام شود.
در همین حال، محمد مسعود اندرابی سرپرست وزارت داخله برای پولیس کابل دو ماه فرصت داده تا شبکه‌های توزیع مواد مخدر را بازداشت کند.
سخنگوی وزارت داخله گفته است، بررسی‌های آنان نشان می‌دهد که بازداشت آن عده از افرادی که در خرید و فروش مواد مخدر در سطح پایین دخیل‌اند، تاثیری روی عرضه مواد مخدر ندارد و نیاز است تا تلاش‌ها برای بازداشت قاچاقبران و توزیع کنندگان مواد مخدر افزایش یابد.
این در حالی است که وزارت داخله هفته گذشته از بازداشت شش افسر پولیس مبارزه با مواد مخدر کابل خبر داد که به گفته این وزارت، در قاچاق و توزیع مواد مخدر در این شهر دست داشته‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا