آخرین اخبارورزش

اتفاقات غیر منتظره در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه


در تازه‌ترین مورد، شب گذشته در ادامه شگفتی‏‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه، میزبان موفق شد تیم مهمان را شکست بدهد. تیم ملی روسیه موفق شد در ضربات پنالتی تیم ملی اسپانیا را از ادامه بازی‏ها حذف کند.
این بازی در وقت‌های قانونی ۱_۱ مساوی به پایان رسید.
در ۹۰ دقیقه بازی هر دو تیم موفق شدند یک گول بزنند و در وقت اضافه هم تلاش کردند تا گولی از خط دوازه عبور کند که اتفاق نیفتاد و سرانجام در ضربات پنالتی روسیه موفق شد با نتیجه ۴-۳ اسپانیا را با تمام ستاره‏گانش حذف کند.
در بازی‏های دو شب پیش نیز تیم‏های ملی پرتگال و آرجانتین نیز در برابر حریفان خود بازی را باختند و کنار رفتند.
در یک اتفاق دیگر، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی؛ تیم ملی آلمان در برابر کوریای جنوبی با تفاوت دو گول شکست خورد و از جام جهانی ۲۰۱۸ حذف شد. تیم ملی آلمان از پر افتخار ترین تیم‏ها در جام جهانی است که در برابر یک تیم آسیایی شکست خورد.
شکست اسپانیا در برابر روسیه که میزبان جام کنونی است یک اتفاق غیر منتظره بود و نشان می‏دهد که روی بازی‏های باقی نمی‏توان مدعی شد که کدام تیم در نهایت قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد شد.
تیم‏هایی تا همین لحظه از این بازی‏ها حذف شدند که کمتر کسی گمان می‏کرد که این طور می‏شود. هر چند که خیلی هم پیش‏بینی کرده‏اند که تیم ملی فرانسه که توانست تیم ملی آرجانتین را حذف کند، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد شد.
تیم‏های آسیایی تمامی شان از بازی‏های جام جهانی روسیه حذف شدند.
اکنون چند تیم قدرتمند که در بازی‏های جام جهانی روسیه حضور دارند عبارت‏اند از فرانسه، کرواسی، برزیل و انگلیس.
در فرجام، در وصف اتفاقات و شگفتی‏های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، این‏که کدام تیم قهرمان این جام می‏شود، گفتن و پیش‏بینی‏اش بسیار سخت به نظر می‏رسد.
اختر سیهل- خبرگزاری دید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا