آخرین اخبارافغانستانحکومت

احمد جواد عثمانی سرپرست و نامزدوزیر جدید صحت عامه معرفی شد/ عرضه خدمات صحی بهبود می‌یابد

احمد جواد عثمانی در مراسم معرفی‌اش به عنوان سرپرست و نامزد وزیر صحت عامه، از برنامه‌هایش برای بهبود عرضه خدمات صحی، مبارزه موثرتر با کرونا و بلند بردن کیفیت خدمات درمانی کشور گفت و خواستار همکاری ادارات مختلف دولتی در این عرصه شد.

به گزارش خبرگزاری دید، داکتر احمد جواد عثمانی سرپرست و نامزد وزیر صحت عامه، امروز پنجشنبه(۱۵جوزا) از سوی داکتر فضل محمود فضلی رییس عمومی ادارۀ ریاست جمهوری برای کارمندان وزارت صحت عامه معرفی گردید.

داکتر احمد جواد عثمانی، در دو حکم جداگانه به عنوان سرپرست و نامزد وزیر جدید وزارت صحت عامه از سوی  ریاست جمهوری تعیین شده است. 

داکتر فضلی برای داکتر احمد جواد عثمانی در راستای بهبود عرضه خدمات صحی و مبارزه با ویروس کرونا آرزوی موفقیت نموده گفت که رهبری دولت افغانستان متعهد بر همکاری در تمام بخش‌ها با وزارت صحت عامه می‌باشد.

هم‌چنان آقای فضلی، از کارکردهای داکتر فیروزالدین فیروز وزیر صحت عامه پیشین کشور به خصوص در امر مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

احمد جواد عثمانی سرپرست و نامزد وزیر صحت عامه، از اعتماد رهبری دولت تشکر نموده و بر تلاش‌هایش برای بهبود عرضه خدمات صحی در کشور تاکید نمود.

سرپرست وزارت صحت عامه، از برنامه‌هایش برای بهبود عرضه خدمات صحی در کشور یاد آوری نموده گفت: مبارزه با ویروس کرونا، اصلاحات در نظام شفاخانه‌ها و بهبود عرضه خدمات صحی از اولویت‌های مهم من می‌باشد که در هم‌کاری با تیم این وزارت با طرح های موثر وعملی در این موارد تلاش خواهیم کرد.

داکتر عثمانی از همکاری تمام نهاد‌های دولتی و غیر دولتی با وزارت صحت عامه در جهت مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرده و نقش آنان را در این راستا مهم عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا