آخرین اخباراسلایدشوافغانستانخبر های مهمسیاستصلح

محمد محقق:

از تیم ثبات و همگرایی حمایت می‌کنیم/ غنی جرثومه‌ای از دروغ، بی‌اتفاقی و بی‌عزتی افغانستان است

محمد محقق با انتقاد تند از سیاست‌های اشرف غنی اظهار داشت که غنی جرثومه‌ای از قباحت، دروغ، تقلب، بی‌اتفاقی و بی‌عزتی افغانستان است و هر کسی که در کنار او قرار گرفته، بی‌عزت شده است.

محمد محقق با انتقاد تند از سیاست‌های اشرف غنی اظهار داشت که غنی جرثومه‌ای از قباحت، دروغ، تقلب، بی‌اتفاقی و بی‌عزتی افغانستان است و هر کسی که در کنار او قرار گرفته، بی‌عزت شده است.

به گزارش خبرگزاری دید، حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به رهبری محمد محقق طی یک نشست خبری و با حضور ده‌ها تن از هواداران این حزب و چهره‌های سیاسی حمایت خود را از تیم ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کرد.

آقای محقق در این نشست گفت: حزب ما و همکاران مردمی در کنار تیم ثبات و همگرایی قرار می‌گیرد و به تیم قهرمانی تبدیل خواهد شد که کسی در مقابل آن ایستادگی نخواهد توانست.

محقق افزود: امروز مردم به ستوه آمده‌اند و ما خواستیم تا از طریق انتخابات به این ظلم و بی‌عدالتی نقطه پایان بگذاریم.

وی پیرامون فروپاشی تیم صلح و اعتدال تصریح کرد: این تیم کارهای خود را توقف داد چون صلح را در اولویت قرار داده بود، اما پس از مدتی دیدیم که گاهی امریکا پشیمان می‌شود و گاهی طالبان و بهتر خواهد بود که هم صلح را تقویت کنیم و هم به‌طرف انتخابات برویم.

این چهره سیاسی کشور افزود: هیچ‌گونه اختلافی در تیم صلح و اعتدال موجود نبود و ما دوستانه به آنها گفتیم که ما راه خود را می‌رویم و با مشوره دوستان با تیم ثبات و همگرایی همگام شدیم.

محمد محقق گفت: ما در یک ماه آینده با تمام توان و در هر نقطه‌ای از افغانستان که دسترسی داشتیم کمپاین‌های صدها هزار نفری برگزار خواهیم کرد و از مردم خواهیم خواست که به این تیم رأی بدهند.

آقای محقق اظهار داشت: چرا مردم به اشرف غنی رأی ندهند، زیرا غنی جرثومه‌ای از قباحت، دروغ، تقلب، بی‌اتفاقی و بی‌عزتی افغانستان است.

وی تصریح کرد: تمامی بزرگان و اقوامی که از اشرف غنی حمایت کردند، بی‌عزت شدند و خارج از نظام هستند که نمونه آن جنرال دوستم، احمد ضیا مسعود و دیگر شخصیت‌ها می‌باشد، زیرا غنی حضور کسی را پذیرفته نمی‌تواند و حرف کسی را نمی‌شنود.

رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان اظهار داشت: ما و تیم داکتر صاحب عبدالله در انتخابات گذشته بیشتر از ۴ میلیون رأی داشتیم، اما این آرا جاروب شد و امروز از قوم هزاره یک وزیر در حکومت نیست.

محمد محقق با انتقاد تند از تصفیه قومی در ادارات، از مردم افغانستان خواست تا برای نجات افغانستان به تیم ثبات و همگرایی رأی دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا