آخرین اخبارافغانستانسیاست

امرالله صالح از ایران سپاسگزاری کرد

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری در پیوند به آتش‌سوزی گمرگ اسلام‌قلعه گفته است که از ایران به خاطر کمک به مهار آتش‌سوزی و اجازه دادن ورود صدها لاری به خاک این کشور برای در امان ماندن از آتش سپاسگزاری می‌کند

به گزارش خبرگزاری دید، امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری در صفحه فیسبوکش نوشته است که برای تمام هموطنان تاجر ما که در اثر آتش‌سوزی در اسلام‌قلعه زیان مالی دیده‌اند ابراز همدردی می‌نمایم.
معاون اول ریاست جمهوری در ادامه نوشته است: از این که این حادثه دلخراش تلفات جانی در قبال نداشته است، خوشحالم . شماری از راننده‌ها که جراحت سطحی داشتند در شهر هرات مداوا شده‌اند. با مقام ولایت هرات صحبت کردم. آن‌ها تلاش زیاد نموده و با مدیریت خوب توانستند از گسترش فاجعه جلوگیری نمایند.
آقای صالح افزوده است که از دولت ایران به خاطر اجازه دادن به ورود صدها لاری به خاک آن کشور تا از آتش مصئون باشند و این که سازمان آتش‌نشانی ایران سهم در خموش سازی آتش گرفت، ابراز سپاس می‌نماید.
گفتنی است که در آتش‌سوزی گمرک اسلام‌قلعه دست کم ۵۰۰ تانکر حامل مواد سوختی حریق شده و گفته می‌شود که بیش از ۵۰ میلیون دالر خسارت به سکتور خصوصی وارد شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا