آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

وزارت داخله:

امنیت انتخابات و نامزدان تأمین می‌شود/ به هیچ گروه تروریستی اجازه اخلال انتخابات را نمی‌دهیم

سرپرست وزارت امور داخله می‌گوید که نیروهای امنیتی و دفاعی به هیچ گروه تروریستی اجازه اخلال پروسه انتخابات را نخواهند داد.

سرپرست وزارت امور داخله می‌گوید که نیروهای امنیتی و دفاعی به هیچ گروه تروریستی اجازه اخلال پروسه انتخابات را نخواهند داد.
به گزارش خبرگزاری دید، محمد مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله در نشست امنیتی از آماده‌گی نیروهای پولیس در راستای تامین امنیت انتخابات خبر داد و گفت: مطابق طرح امنیتی وزارت امور داخله، تأمین امنیت پروسه ملی انتخابات در سه مرحله یعنی پیش از برگزاری انتخابات، در جریان برگزاری انتخابات و پس از برگزاری انتخابات صورت خواهد گرفت.
اندرابی به شرح بیشتر طرح امنیتی این وزارت جهت تأمین امنیت انتخابات پرداخته افزود: مطابق به این طرح، تأمین امنیت نامزدان ریاست جمهوری نیز از اولویت‌های این وزارت است و به همین دلیل منسوبان بیشتر جهت تأمین امنیت آنان توظیف شده و تدابیر امنیتی قریب و بعید برای مکان‌های برگزاری انتخابات مد نظر گرفته شده است.
وی در این نشست همچنان یکبار دیگر به رهبری کمیسیون انتخابات و مردم افغانستان اطمینان داد که نیروهای امنیتی و دفاعی متعهد به تأمین امنیت این پروسه بزرگ ملی هستند و به هیچ گروه تروریستی اجازه اخلال این پروسه را نخواهند داد.
قرار است انتخابات ریاست جمهوری به‌تاریخ ۶ ماه میزان سال جاری برگزار شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا