آخرین اخبارافغانستاندیدگاهسیاست

امرالله صالح:

انتخابات پایان یافت و پیروز مردم است/ خود تان را قربانی خودخواهی‌های هیچکس نکنید

هیچ خطر متوجه مجاهدین، قوم، کدام ساحه خاص و یا گروه خاص نیست. با ترسیم خطرهای بیجا و فرضی می‌خواهند چند روز دیگر در صحنه مطرح باشند.

با برنامه، هدفمند و با ساختار در خدمت وطن و مردم خویش هستیم. فقرزدایی در صدرفهرست کارهای مهم ما قرار دارد. تمرکز ما روی استحکام نظام برای دفاع از کرامت انسانی و حق شهروندی مردم افغانستان است. ما به صلح ارزش‌محور و مردم‌محور که عزت و غرور این ملت را حراست کند باور داریم و برای آن کار می‌نماییم. من از تمام هموطنانم می‌خواهم به مسایل عمده زندگی مانند دستیابی به علم توجه نمایند تا نسل امروز و فردای کشور رنج و مشقت دیروز را به تجربه نگیرند. من از هموطنانم می‌خواهم احساسات، نیروی فکری وجسمی خویش را به خاطر ایجاد تغییر مثبت در زندگی خانوده و اجتماع خویش معطوف دارند. وضع موجود قابل قبول نیست و این مکلفیت همه ماست تا به حالتی بهتر که این ملت سزاوارش است، دستیابیم.
خودتان را قربانی شعارهای بی‌محتوا و خودخواهی‌های هیچ کس نکنید. انتخابات پایان یافت و پیروز اصلی مردم‌اند. من آدرس مردم خود را بلد و برخاسته از دامان همین جامعه استم. مانند اکثر مردم افغانستان با درد آشنا هستم. مشکلات جامعه را نه از روی صفحات روزنامه و کتاب بلکه با جسم و جان خویش تجربه کرده‌ام و حالا نیز فاصله با واقعیت و نبض جامعه ندارم.
از جوانان وطن می‌خواهم نیروی بی‌قیمت و ارزان برای شوکت‌دهی به سیاستمداران بی‌دستاورد و بی‌هدف نباشند. برای هر پرسش تان باید پاسخ بیابید. دلم می‌سوزد وقتی می‌بینم چقدر ارزان و آسان لحظه‌های بی بازگشت شما را از شما می‌گیرند و گاهی با میان تهی‌ترین شعار ها از شما برای شوکت‌دهی مجالس خود استفاده می‌کنند.
جمهوریت از مردم است و قانون اساسی وثیقه اساسی وصل این ملت است. هیچ خطر متوجه مجاهدین، قوم، کدام ساحه خاص و یا گروه خاص نیست. با ترسیم خطرهای بیجا و فرضی می‌خواهند چند روز دیگر در صحنه مطرح باشند. از شخص و حلقه‌ای که می‌خواهد از شما استفاده ابزاری وحباب گونه کند، بپرسید دستاورد سال‌ها بودن شان در قدرت جز از مجالس بی‌پیگرد چیست.
به خود اعتماد کنید. بازهم از فکر تان عمیق کار گیرید. از قفس بیرون شوید. افق زندگی خیلی بزرگ و زیباست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا