صحت

انواع استایل در دنیای مُد وفیشن

در حقیقت شناختن انواع استایل‌ها در زمینه مُد و فیشن کار شما را در خرید و پوشاک راحت‌تر می‌کند.
همه لباس‌ها بر اساس شباهت در مُدل و طرح، پارچه، نوع استایل و رنگ گروه‌بندی شده‌اند.
استایل فیشن به طور کلی به ویژگی‌های شخصیتی بر می‌گردد که با موضوع خاص مُد و فیشن‌ هم مطابقت دارد.
۲: هنری


همان‌گونه که از نامش پیدا است مربوط به یک متفکر خلاق است، لباس که یک دختر هنری می‌پوشد زمینه هنری او را نشان می‌دهد، افرادی که استایل هنری دارند از پوشیدن چیزهای رایج و معمولی دوری می‌کنند و لباسی را انتخاب می‌کنند که منحصر به فرد و تک است، هم‌چنین افرادی که استایل هنری دارند بیشتر چیزهای هنر دستی را ترجیح می‌دهند و در واقع لباس و استایل خودشان را برای خود خلق می‌کنند.
۲: شیک


یکی از رایج‌ترین استایل در زمینه مُد و فیشن استایل «شیک» اغلب با مُد روز یا فشین و به روز مترادف است، افرادی که طرف‌دار این استایل هستند طرح‌های کلاسیک و «شیک» را ترجیح می‌دهند، لباس‌های که همیشه خوب طراحی می‌شوند همیشه بهترین گزینه برای انتخاب هستند. استایل «شیک» به این معنی است، لباس داشته باشید که رنگ بسیار زیبا داشته باشد اما زننده نباشد.
۳: کلاسیک


استایل کلاسیک ممکن است راحت نمایان شود اما در حقیقت این استایل بیشتر بر روی کیفیت و سبک‌های متداول و محبوب مانند شلوار پاچه کلان لباس‌های کلاسیک پارچه فوق العاده و خیاطی بی عیب و نقصی دارند و بیشتر بر روی طرح‌های منظم و تمیز تمرکز می‌کنند. اگر شما این نوع استایل را دارید دارای سادگی و ظرافت خاصی هستید.
۴: رمانتیک


یک شخص رمانتیک آرمان‌گرا و اغلب غیر واقعی است. لباس اغلب دارای گُل، قلب یا حاشیه‌های چین‌دار با پارچه‌نرم است. این استایل بیشتر در نمایش‌ها به کار گرفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا