آخرین اخباراسلایدشوافغانستانخبر های مهمسیاست

عطا محمد نور:

اکنون زمان وحدت و همبستگی است، بیایید کشور را نجات بدهیم!

عطا محمد نور رهبر جمعیت اسلامی در فراخوانی از تمام اعضای این حزب خواسته است که بدون در نظر داشتن ملاحظات و شکوه و گلایه، بسیج شوند و برای حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی و نجات کشور از تهاجم طالبان در کنار هم قرار بگیرند. آقای نور در این فراخوان تاکید کرده که هرگونه تقابل در این مقطع به سود دشمن مشترک تمام می‌شود.


به گزارش خبرگزاری دید: عطامحمد نور رهبر جمعیت اسلامی امروز دوشنبه(۷سرطان) با نشر فراخوانی، از همه هواداران جمعیت اسلامی خواسته است که ملاحظات و گلایه و شکوه را کنار گذاشته در این مقطع حساس به دفاع از کشور متحد شوند.
آقای نور در بخشی از این فراخوان تصریح کرده که اکنون زمان وحدت و همبستگی و روزگار دفاع از کشور است و بر ماست که بدون هر ملاحظه‌ای در کنار همدیگر و به حمایت از نیروهای ملی دفاعی و امنیتی بایستیم.
متن کامل فراخوان:
فراخوان برای وحدت و همبستگی؛
با توجه به وضعیت پیش آمده، بازی‌های مبهم و پیامدهای آن در آینده، به هدف تقویت بسیج ملی برای نجات کشور و مقابله با گروه طالبان و اندیشه طالبانی، صمیمانه تقاضا دارم که تمامی نیروهای جمعیت اسلامی در سطوح مختلف با کنار گذاشتن مخالفت سیاسی، رنجش خاطر، تفاوت دیدگاه، ملاحظات گذشته و مخالفت‌ها‌، گردهم بیایند و مانند پیروزی جهاد و مقاومت، یکبار دیگر نقش برجسته‌ جمعیت اسلامی را در دفاع از وطن رقم بزنیم.
اگر پیشوای خردمند جمعیت اسلامی و قهرمان ملی کشور حضور ندارند، راه، آرمان و اهداف آنان به عنوان خط درشت مبارزه برای پیروان آنان، باقی است.
در شرایط کنونی بیش از هر وقت دیگر نیاز به همبستگی، وحدت و هم‌دلی داریم تا درکنار هم از کشور، مردم، نیروهای دفاعی و امنیتی و نظام کشور که حاصل مجاهدت مردم این سرزمین است، دفاع نماییم. امروز روز دفاع از کشور، مردم دردمند و رنج دیده ما است و بر ما است که بدون هر ملاحظه‌‌ای در کنار همدیگر و به حمایت از نیروهای ملی دفاعی و امنیتی بایستیم.
جوانان عزیز، فعالین شبکه‌های اجتماعی، روشنفکران و نخبه‌های گرامی!
فرصت شکوه و گلایه از همدیگر را برای روزهایی می‌گذاریم که موفق به تامین آرامش مردم و رهایی کشور از مصیبت وارده شویم. در این مرحله‌ دفاع از کشور، هرگونه تقابل به نفع دشمن مشترک ما تمام می‌شود و روحیه مردم را صدمه می‌زند. از همه جوانان و فعالان جمعیت اسلامی تقاضا می‌نمایم که بدور از هر تعلق و ملاحظه، از درگیری‌ها و بگو مگو های زیان بار دوری جویند و در محور وحدت جمعیت اسلامی و هم‌سویی با سایر احزاب سیاسی و نیروهای مردمی بسیج ملی، مسیر مقابله با دشمن را تقویت بخشند.
به پیش به‌ سوی پیروزی و فرداهای روشن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا