آخرین اخباراسلایدشوافغانستانایرانخبر های مهمسیاست

سفیر ایران در کابل:

ایران از پروسه صلح افغانستان حمایت می‌کند

سفیر ایران در کابل با محمد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری دیدار کرده و تاکید دارد که کشورش از روند صلح افغانستان حمایت می‌کند.

سفیر ایران در کابل با محمد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری دیدار کرده و تاکید دارد که کشورش از روند صلح افغانستان حمایت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری دید، محمد رضا بهرامی سفیر ایران در کابل روز گذشته با محمد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرور دانش در این دیدار با اشاره به اشتراکات گسترده فرهنگی و جغرافیایی میان مردم افغانستان و ایران؛ برگسترش همکاری‌های متقابل بین دو کشور در عرصه‌های مختلف به خصوص در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی تأکید کرد.
معاون دوم ریاست جمهوری، بندر چابهار را یک نمونه از تلاش‌های مشترک ایران و افغانستان در جهت گسترش همکاری‌های اقتصادی در منطقه عنوان کرده، گفت که این تلاش‌ها می‌تواند توسعه مبادلات تجاری و رفاه برای شهروندان کشورهای مختلف از جمله ایران و افغانستان به همراه داشته باشد.
محمد رضا بهرامی سفیر ایران ضمن تأکید بر استحکام روابط هر دو کشور از همکاری‌های دولت ایران در برگزاری انتخابات ریاست‌ جمهوری در سال آینده و همچنین پروسه صلح خبر داد.
آقای بهرامی گفت که دولت ایران از موقف دولت افغانستان در پیوند به مذاکرات صلح حمایت می‌کند و از هرگونه کمک در به نتیجه رسیدن مذاکرات صلح نیز دریغ نخواهد کرد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا