آخرین اخبارورزش

بارسلونا ۲-۲ رئال؛ توقف دو حریف قَدر در برابر هم

بارسا در حالی که تمام نیمه دوم را ده نفره بود، توانست ۲-۲ رئال را متوقف کند و روند شکست ناپذیری خود را در لالیگا تداوم ببخشد.


بارسا در حالی که تمام نیمه دوم را ده نفره بود، توانست ۲-۲ رئال را متوقف کند و روند شکست ناپذیری خود را در لالیگا تداوم ببخشد.
بارسلونا شب گذشته در نیوکمپ میزبان رئال مادرید بود. دیداری کاملاً بی‌ارزش از حیث تاثیرگذاری در تعیین تیم قهرمان ولی حیثیتی به سبب رقابت و دشمنی دیرینه دو باشگاه.
بارسا با قطعی کردن قهرمانی خود به این دیدار رسیده بود و رئال هم قصد داشت بالاخره به روند شکست ناپذیری بارسا در لالیگا خاتمه دهد. پس از شکست امشب اتلتیکو برابر اسپانیول، کهکشانی‌ها این فرصت را داشتند تا با غلبه بر بارسا به رتبه دوم جدول برسند.
بارسا دقیقه ۱۰ بازی به گول رسید. ارسال سنتری زیبا و دقیق از سمت راست توسط سرجی روبرتو باعث شد تا سوارز در موقعیت گول‌زنی قرار بگیرد و با یک ضربه والی تماشایی دروازه رئال را باز کند.


رئال پس از پذیرش این گول جلو کشید و دقیقه ۱۵ حساب کار را برابر کرد.
دو دقیقه بعد مسی روی پاس کوتینیو با ناواس تک به تک شد اما دروازه‌بان رئال با کف دست توپ را از زیر پای مسی دور کرد تا خطر از بیخ گوش رئال بگذرد. بازی در حال اتمام بود که سرجی روبرتو به دلیل مشت زدن به صورت مارسلو از زمین بازی اخراج شد تا بارسا ۱۰ نفره شود. نیمه اول با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید.
رئال نیمه دوم را بدون رونالدو آغاز کرد. او که مصدوم شده بود به صلاح‌دید زیدان نیمه دوم را روی نیمکت نشست و آسنسیو وارد زمین شد.
رئال که حریف را ده نفره می‌دید، از چپ و راست به سمت دروازه حمله‌ور شد اما مدافعان بارسا هوشیار بودند و یک بار هم تراشتگن بدون مشکل خاصی ضربه آسنسیو را مهار کرد.


بر خلاف جریان بازی، بارسا دقیقه ۵۲ به گول رسید.
سوارز به نظر با خطا واران را از پیش رو برداشت و مسی را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد. مسی هم با یک ضربه فنی توپ را به گوشه دروازه رئال فرستاد تا بارسای ده نفره پیش بیفتد.
سرانجام رئال دقیقه ۷۲ به گول تساوی رسید. پاس آسنسیو بیرون محوطه جریمه به بیل رسید و او هم بدون درنگ و با ضربه پای چپ کات دار، تور دروازه بارسا را به لرزه در آورد تا همه چیز از نو شروع شود.
در نهایت حملات پردامنه رئال نتیجه‌ای نداشت و دفاع منسجم بارسا توانست تساوی ۲-۲ را حفظ کرده و روند شکست ناپذیری خود در لالیگا را همچنان ادامه دهد.
منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا