آخرین اخبارورزش

بارسلونا ۳-۰ لیورپول: مسی دکترای کاشته دارد!

بارسلونا با پیروزی ۳-۰ مقابل لیورپول در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، در آستانه صعود به دیدار فینال قرار گرفت.

بارسلونا با پیروزی ۳-۰ مقابل لیورپول در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، در آستانه صعود به دیدار فینال قرار گرفت.
در شبی که لیورپولی‌ها موقعیت‌های بسیار خوبی را برای گول‌زنی در نوکمپ از دست دادند، آبی و اناری‌ها به لطف درخشش مسی توانستند به یک پیروزی درخشان دست پیدا کنند.


در همان دقایق ابتدایی بازی بارسلونا روی پاس کوتینیو و حرکت راکیتیچ می‌توانست به گول اول دست یابد اما ماتیپ با حضور به موقع دروازه لیورپول را نجات داد.
در دقیقه ۱۵ مسی در فاصله نزدیک دروازه قصد داشت با حرکتی انفرادی دروازه آلیسون را باز کند اما ماتیپ در صحنه‌ای مشکوک به پنالتی در نهایت مانع رخ دادن این اتفاق شد.
اما در دقیقه ۲۶ این بارسلونا بود که به گول رسید. ارسال عرضی و مواج آلبا از سمت چپ، با ضربه تمام کننده لوییس سوارز در مقابل دروازه همراه شد تا بارسلونا به گول اول دست یابد.
دقایقی بعد لیورپول فرصت خوبی داشت تا دروازه بارسلونا را باز کند اما ضربه سادیو مانه روی پاس جوردن هندرسون در شرایطی مناسب از بالای دروازه تراشتگن به بیرون رفت.
نیمه اول با برتری ۰-۱ نفع بارسلونا به پایان رسید.
در دقیقه ۷۴ بارسا به گول دوم رسید. روی حرکت مسی و اشتباه مدافعان لیورپول، سوارز در محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند، خود مسی موفق شد با حضوری به موقع در مقابل دروازه خالی گول دوم را وارد دروازه آلیسون کند.
اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۱ بارسلونا به گول سوم هم رسید. آبی اناری پشت محوطه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و لیونل مسی با یک ضربه تماشایی، غیرقابل مهار و دقیق از فاصله ای زیاد موفق شد گول سوم را به ثمر رسانده و برتری تیمش را افزایش دهد.
لحظاتی بعد لیورپول تا آستانه زدن گول اول پیش رفت اما ضربه بابی فرمینو روی خط توسط راکیتیچ برگردانده شد و در ریباند محمد صلاح در موقعیتی فوق‌العاده توپ را به دیرک زد.
در دقایق پایانی عثمان دمبله می‌توانست زننده گول چهارم لقب گیرد اما ضربه پای چپ او به بیرون رفت. در دقیقه ۹۴ دمبله یک موقعیت خوب را در مقابل دروازه از دست داد تا بارسلونا با همان ۳ گول لیورپول را مغلوب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا