آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادثحقوق بشرزنان

بازداشت عامل لت‌وکوب دانشجوی دختر در دانشگاه کابل

پولیس کابل از بازداشت عامل لت‌وکوب یک دانشجوی دختر در دانشگاه کابل خبر داده است.

پولیس کابل از بازداشت عامل لت‌وکوب یک دانشجوی دختر در دانشگاه کابل خبر داده است.
به گزارش خبرگزاری دید، فردوس فرامرز سخنگوی پولیس کابل روز چهارشنبه( ۲۵ ثور) در صحبت با رسانه‏ها گفته نام این شخص جاهد فرزند عزیزالدین است که دانشجوی دانشکده‌ شرعیات دانشگاه کابل می‌باشد.
پولیس کابل درحالی از گرفتاری این متهم خبر می‌دهد که حدود بیست روز پیش در پنجم ثور، بصیره اختر، دانشجوی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه کابل در محوطه این دانشگاه توسط یک دانشجو مورد لت‌وکوب قرار گرفته است.
سخنگوی پولیس کابل می‌گوید، جاهد نام که دانشجوی دانشکده شرعیات می‌باشد، در این رویداد متهم شناخته شده و روز (سه‌شنبه) توسط منسوبان پولیس حوزه سوم کابل بازداشت شده است.
آقای فرامرز هم‌چنان افزود، پولیس کابل در حال انجام تحقیقات بیش‌تر است و پس از تکمیل بررسی‌های لازم پرونده جاهد را به مراجع عدلی و قضایی خواهد سپرد.
این درحالی است که نشر گزارش‌ها مبنی بر لت‌وکوب بصیره اختر در دانشگاه کابل با موجی از انتقادها روبه‌رو شده است. مسئولان دانشگاه کابل نیز در (نهم ثور) اعلام کردند که این قضیه را به گونه جدی بررسی خواهند کرد.
بصیره اختر از این پیش نیز مدعی شده‌است که او به دلیل چگونه‌گی نوع پوشش مورد لت‌وکوب قرار گرفته و هم‌‎چنان تهدید به مرگ شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا