آخرین اخبارورزش

بازی‌های ماندگار در تاریخ فوتبال

در روزگار مدرن، فوتبال نیز تاریخ خودش را دارد. ما هر روز و هر هفته شاهد ده‌ها بازی فوتبال در سطح اول دنیا هستیم؛ اما بعضی از این بازی‌ها به یاد و خاطره تاریخ می‌ماند. در دو روز گذشت بازی‌های زیادی انجام شد، مثل برد ۳ – ۱ چلسی مقابل سوانسی و ده‌ها بازی دیگر… اما تاریخ، بازی اتلاتیکو مادرید و بارسلونا را در دل خود جای می‌دهد. همیشه پیش از بازی تیم‌های بزرگ، هیاهوی هواداران این تیم‌ها، شبکه‌های اجتماعی را فوتبالی می‌کنند و شما اگر هیچ ارتباطی با این بازی نداشته باشید، خلاقیت مسی، دریب‌های نیمار و غافل‌گیری‌های گریز من، مجبور تان می‌کند که بیننده این بازی‌ها باشید.
بازی که شب گذشته میان اتلاتیکو مادرید و بارسلونا برگزار شد، برخلاف فصل گذشته لیگ قهرمانان؛ اما شبیه بازی لالیگا در فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۶ میان این دو تیم، در شهر مادرید که جدایی طلبان باسک برنده شد، دیشب نیز بارسلونا موفق شد با خلاقیت‌های مسی و درخشش رافینیا، از سد اتلاتیکو بگذرد تا سیمیونه همچنان حسرت برد بارسا را در لالیگا به دل بپروراند.
سر مربی تیم اتلاتیکو مادرید یکی از جوان‌ترین سر مربی‌های فوتبال دنیا است که می‌تواند با بازیکنان معجزه کند و با بازی بی‌نظیر، تیم‌های حریف را به شکست مواجه سازد؛ اما این بار طلسم سیمیونه کارگر نبود و تیم وی در خانه شکست خورد.
دیاگو سیمیونه بعد از بازی هر دو تیم، به رسانه‌ها گفت: آنان کیفیت خود را در مهم‌ترین بخش زمین، یعنی محوطه جریمه نشان دادند و در دیداری پیروز شدند که شاید لایق آن نبودند. در نیمه اول، ما نمایش خوبی داشتیم و می‌توانستیم با گلزنی شرایط را آسان‌تر سازیم؛ اما این اتفاق رخ نداد.
زمان زیادی از نیمه اول را در زمین بارسا بودیم و نیمه دوم نیز اوضاع همین‌گونه بود، ما دیداری را باختیم که تنها دلیل آن اشتباهات خودمان بود.
متاسفانه ما اغلب با همین نتیجه ۱-۲ در لالیگا از بارسلونا شکست می‌خوریم و غالباً هم لایق شکست نیستم. این موضوع خیلی ما را ناراحت می‌کند، زیرا ما خیلی خوب بازی کردیم و اگر در دیگر دیدارهای لالیگا نیز این‌گونه بازی کنیم، حتماً پیروز می‌شویم.
یکی از خوبی‌های این دیدار بازگشت گودین و اوبلاک به ترکیب اصلی بود که هر دو نیز خوب بازی کردند. ما نیاز به آرامش داریم و اهداف من همانند هدف‌های روز اول آمدنم به این باشگاه است. ما بازی‌های مهمی تا آخر فصل داریم و باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
باسکی‌ها بر خلاف تاریخ، در دل مادرید می‌آیند و برنده‌ای میدان می‌شوند. منتظر هستیم تا برای رئال مادرید چه اتفاقی می‌افتد. آیا تاریخ تکرار می‌شود یا باسک‌ها خلاف تکرار تاریخ را ثابت می‌کند؟

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا