آخرین اخبارغذا

با این غذاها به جنگ سرما خوردگی بروید

زمستان چیزهای زیادی برای لذت‌بردن دارد اما چیزی بدتر از سرماخوردگی هم در این فصل وجود ندارد.
برف زمستانی همان‌طور که تماشایش می‌تواند خوشایند باشد، تبعاتی هم دارد. گاهی آن‌قدر سرد می‌شود که ممکن است سرما بخورید و مجبور شوید در خانه بمانید و استراحت کنید، هنگام سرماخوردگی، با این غذاها می‌توانید کمک زیادی به بهبودی‌تان بکنید.
سوپ مرغ
این ‌که سوپ مرغ برای التیام سرماخوردگی مفید است، نه تنها توسعه بیهوده‌ای نیست، بلکه خیلی هم درست است زیرا واقعا مفید است سوپ مرغ، درمان قدیمی ماده‌ای که به سیستم ایمنی‌تان در روزهای بیماری کمک می‌کند، مثلاً وقتی که علایم اولیه‌ای سرماخوردگی را می‌بینید، می‌توانید با سوپ مرغ این علایم را تسکین دهید، مانند گلون درد، سوپ مرغ التهاب را کم می‌کند و یک شام عالی برای یک شب سرد زمستانی است.
سوپ سبزی‌جات
اهل گوشت نیستید؟ مشکل ندارد، سوپ سبزی‌جات هم می‌تواند به جنگ سرماخوردگی‌تان برود، سوپ سبزی‌جات دارای مقدار قابل توجهی از مواد مغذی است که شما برای تسکین سرماخوردگی‌تان به آن‌ها نیاز دارید، به سوپ‌تان سمارق و سیر هم اضافه کنید، هر دوی این‌ها سیستم ایمنی‌تان را تقویت می‌کنند
چای سبز
وقتی دچار سرماخوردگی شدین‌، چای سبز می‌تواند یکی از بهترین دوست‌های شما باشد زیرا سرشار از «آنتی‌اکسیدان‌های»‌ که سیستم ایمنی‌تان را تقویت کرده و با سرماخوردگی مبارزه می‌کنند، اگر علاقه‌ای به چای سبز ندارید می‌توانید نوع طعم‌دار شده‌ای آن را انتخاب کنید.
عسل
عسل طبیعی و خالص، خاصیت ضد عفونی‌ کننده و ضد میکروبی دارد و می‌تواند بسیاری از آسیب‌ها را التیام بدهد، عسل می‌تواند علایم سرماخوردگی را نیز تسکین بدهد، و سوزش گلون‌‌تان را که همیشه در روزهای اولیه‌ ورود ویروس به بدن دچارش می‌شوید تسکین بدهد.
عسل را به چای‌تان اضافه کنید تا هر چه زودتر حال‌تان بهتر شود.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا