آخرین اخبارافغانستاناقتصاد و توسعه

به ارزش بیش از ۳ میلیارد افغانی، ۱۵ مورد تدارکاتی منظور شد

  • در نشست شام روز گذشته ( یکشنبه ۲۵ قوس ) کمیسیون تدارکات ملی که به ریاست رییس جمهور غنی در ارگ برگزار شد، به ارزش بیش از ۳ میلیارد افغانی ۱۵ مورد تدارکاتی منظور شد.

در نشست شام روز گذشته ( یکشنبه ۲۵ قوس ) کمیسیون تدارکات ملی که به ریاست رییس جمهور غنی در ارگ برگزار شد، به ارزش بیش از ۳ میلیارد افغانی ۱۵ مورد تدارکاتی منظور شد.
به نقل از ارگ، در این جلسه ۲۲ مورد تدارکاتی بررسی گردید که ۱۵ قرارداد آن به ارزش بیش از ۳ میلیارد افغانی از سوی این کمیسیون منظور شد.
در همین حال، شماری از پروژه‌ها به منظور بررسی و مداقه بیشتر اعاده گردید که شامل قرارداد پروژه دیزاین تفصیلی شبکه متروبس کابل، قرارداد پروژه بازسازی جاده از گردیز الی زرمت ولایت پکتیا، بخش دوم لات اول به طول ۱۰ کیلومتر فرش اسفالت، قرارداد خدمات مشورتی و مطالعات تحلیلی سیستم برق و سکتور انرژی تحت برنامه سرمایه‌گذاری بهبود و تامین انرژی مربوط شرکت برشنا نیز اعاده گردید.
در این جلسه به وزارت مالیه وظیفه سپرده شد تا با بانک انکشاف آسیایی که کمک کننده این پروژه است بحث صورت گیرد و این پروژه‌ها از هم جدا گردد.
از سویی هم، سه درخواست فسخ قرارداد وزارت احیا و انکشاف دهات در ولسوالی محمد آغه لوگر مشمول قرارداد پروژه اعمار نزدیک به۹ کیلومتر جاده اسفالت همراه با ساختمان‌های آب‌رو آن از قریه بورگ الی قریه سرخاب، قرارداد پروژه اعمار ۹.۵ کیلومتر جاده اسفالت و کانکریتی همراه با ساختمان‌های آب‌رو آن از جاده عمومی کابل-گردیز الی زرغون شهر(مسجد علی خیل قریه ملک‌ها) و قرارداد پروژه اعمار ۷.۸ کیلومتر جاده اسفالت کانکریتی همراه با ساختمان‌های آب‌رو آن از پل باغ سلطان الی پل قندهاری مورد بررسی قرارگرفت و کمیسیون این درخواست‌ها را منظور نمود.
پیشنهاد وزارت احیا و انکشاف دهات در مورد فسخ پروژه اعمار بازسازی ۳۰.۶۸ کیلومتر جاده جغل فرش و ساختمان‌های آب‌رو آن از دو آبی الی ملم در ولسوالی خوست ولایت بغلان از سوی کمیسیون منظور گردید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا