آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادثسیاست

صالح:

تصاویر تررویستان در شهر نصب می‌شود/ سینمای پارک تخریب می‌گردد

معاون نخست ریاست جمهوری می‌گوید، به احتمال زیاد در جریان هفته جاری سینمای پارک شهر نو تخریب گردد. او همچنان گفته است، تکسی‌هایی که در سیت پیش رو دونفر سوار می‌کنند، از سوی ترافیک توقف و جریمه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دید، امرالله صالح معاون نخست ریاست جمهوری، امروز، دوشنبه (۱۲ عقرب) در صفحه فیسبوک و به دنبال نشر گزارش‌هایش از جلسه شش‌ونیم بامداد، از این اقدامات شهرداری خبر داده است.
آقای صالح، در باره تخریب سینمای شهرنو گفته است: کسانیکه طرح بدیل دارند – غیر از سالون عروسی – آن را به شهرداری کابل بسپارند.
او همچنان در خصوص جریمه و توقف تکسی‌هایی که در سیت پیش‌ رو دونفر مسافر جابجا می‌کنند، گفته است که از این موترها برای گزمه‌های شهر داری و پولیس استفاده می‌گردد.
معاون نخست ریاست جمهوری در این گزارش از احضار مسئول یک مدرسه در کابل نیز خبر داده و گفته است: یکی از مسئولان یک مدرسه درحومه کابل که علیه قوای دفاعی افغانستان تبلیغ زهراگین کرده بود احضار گردید.
او اضافه کرده است: این شخص ازین عمل زشت و بدعت خویش ابراز ندامت نمود. متوجه باشید که تبلیغ خشن علیه قوای دفاعی خویش را تحمل نداریم. اینها از عزت ما و از نوامیس ما دفاع می نمایند. یونیفورم این قوا پوست وجلد نظام است. به آن احترام باید شود.
آقای صالح همچنان از نصب تصاویر تروریستان در شهر کابل خبر داده و گفته است: امروز تصاویر تروریستانی که طراح حملات خونبار بوده‌اند در شهر نصب می‌گردد. او از مردم خواسته که علیه این تروریستان اقامه دعوای حق العبد کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا