آخرین اخبارافغانستانحکومت

جلسه شش و نیم؛ رییس جمهور غنی از بهبود امنیت ولسوالی‌های کابل سخن گفت

رییس جمهور غنی در جلسه شش و نیم گفته که امنیت ولسوالی‌های اطراف کابل بهبود یافته و در مبارزه با جرایم سنگین نیز پیشرفت‌های خوبی رخ داده است.


به گزارش خبرگزاری دید، ارگ اعلام کرده که جلسۀ شش و نیم به ریاست رییس جمهور غنی صبح امروز شنبه(۲اسد) در ارگ دایر شد و در آن مسئولین، گزارش شان را از بخش های مختلف به رئیس جمهور ارائه کردند.
ريیس جمهور غنی در این جلسه گفته که با بهبود هماهنگی میان ادارات، حیثیت پولیس بالا رفته، شهرداری کارهایش را با جدیت و قاطعیت به پیش می‌برد و کارکردهای ولایت بهتر شده است.
آقای غنی جلسۀ شش و نیم را یکی از جلسات نمونه خواند و گفت که این جلسه برای کابل یک روایت ساخته است، روایت کابل، روایت تمام ملت است، باید تقویت شود و در سراسر کشور عملی گردد.
رییس جمهور بیان کرد که امنیت ولسوالی های اطراف کابل بهبود یافته، در امر مبارزه با جرایم سنگین، هماهنگی نزدیک با دادستانی و پیگیری هر پرونده تا کوچکترین مسایل و همچنان رسیدگی به خانواده‌های شهدا، پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای به میان آمده است.
جلسات شش سال گذشته توسط امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری آغاز شد. او گفته بود که برای مدتی مسئولیت امنیت کابل را بر عهده خواهد گرفت، اما چند ماه بعد از آغاز این جلسات، اکنون به نظر می‌رسد این جلسات مانند گذشته برگزار نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا